Beantwoord

authenticatie bankkaart nodig voor payconiq

• 12 november 2019
  • 4 reacties
  • 158 Bekeken

Sedert kort heb ik een nieuwe bankkaart ontvangen. Deze is geactiveerd aan een automaat in mijn lokaal bankkantoor. Toen ik een betaling wilde doen met de payconiq app, werd deze echter geweigerd. Ik heb daarop de app volledig gereset en meteen ook mijn rekening gekoppeld in de hoop dat dit een oplossing zou zijn. De betaling werd nog steeds geweigerd, ook bij gebruik met mijn kaartlezer. Ik kreeg toen wel de melding dat voor het type kaart dat ik nu kreeg een authenticatie van mijn bank nodig is. Wat is dit precies en wat moet ik nu verder doen?

icon

Beste antwoord van LiezeH 12 november 2019, 12:51

Hey @Ajoin ,

Ik vermoed dat je deze kaart enkel gebruikt hebt in de automaat in het kantoor. Het kan zijn dat hij daardoor niet helemaal geactiveerd is. Ik raad je aan deze te gebruiken in een buiten-automaat of in de winkel en het dan nog eens te proberen.

Groetjes,

Lieze

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4

Hey @Ajoin ,

Ik vermoed dat je deze kaart enkel gebruikt hebt in de automaat in het kantoor. Het kan zijn dat hij daardoor niet helemaal geactiveerd is. Ik raad je aan deze te gebruiken in een buiten-automaat of in de winkel en het dan nog eens te proberen.

Groetjes,

Lieze

Dank je Lieze, ik probeer het morgen nog eens op de manier die jij voorstelt.

Reputatie 4

Hey @Ajoin ,

Is het ondertussen in orde? :) 

Groetjes,

Lieze

Bij de laatste poging is het gelukt ja. Bedankt alvast, Dirk

Reageer