Beantwoord

bancontact app

  • 5 februari 2020
  • 5 reacties
  • 143 Bekeken

Bancontact app geen telkens “geen toegang tot deze dienst, gelieve het later opnieuw te proberen”

Lasti als ik betalingen online wil doen, website stuurt me braaf rechtstreeks naar de BNP app… doch werkt niet?

 

icon

Beste antwoord van LiezeH 7 februari 2020, 12:00

Bedankt voor de gegevens, ik heb ze meteen doorgegeven aan onze technische dienst zodat dit zo snel mogelijk wordt opgelost!

In de tussentijd kan je gebruik maken van de Payconiq by Bancontact applicatie.

Groetjes,

Lieze

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5

Hey @CEeke0803 ,

Jammer om te horen dat je hinder ondervindt met het Bancontact-gedeelte.

Zou je ons volgende gegevens kunnen bezorgen zodat we dit kunnen onderzoeken:

  • Datum en tijdstip van de laatste keer dat het fout liep:
  • De exacte foutmelding en foutcode:
  • Bij welke handeling verscheen de melding (wees zo precies mogelijk):
  • Merk en model van het toestel:
  • Versie van Android en iOS:
  • Versie van onze app (kan je voor het aanmelden via het menu rechtsboven terugvinden bij “over deze app”):

Groetjes,

Lieze

Beste Lieze

 

Het loopt elke keer fout als ik de app open en doorklik naar bancontact, ook wanneer ik automatisch wordt doorverwezen naar de BN app om betaling te doen krijg ik zelfde foutmelding?

Rode bol met witte X “Geen toegang tot deze dienst” “Gelieve het later opnieuw te proberen”

Samsung galaxy A5 2017

Android versie 8.0.0

App versie 25.0.21

 

Groetjes

 

Caroline

Reputatie 5

Dankjewel voor de gegevens, @CEeke0803 !

Heb je de mogelijkheid om je code/vingerafdruk/face ID in te geven of krijg je de melding meteen bij het openen?

Groetjes,

Lieze

Melding volgt meteen bij het openen

Groetjes 

Reputatie 5

Bedankt voor de gegevens, ik heb ze meteen doorgegeven aan onze technische dienst zodat dit zo snel mogelijk wordt opgelost!

In de tussentijd kan je gebruik maken van de Payconiq by Bancontact applicatie.

Groetjes,

Lieze

Reageer