Beantwoord

Bancontact betaling online mislukt maar bedrag wel in '' Uit te voeren '' verschenen ?

  • 17 September 2020
  • 1 reactie
  • 656 Bekeken

Ik wou zonet op een UK website betalen via bancontact, scherm popt up op de PC waar ik via kaartlezer kan betalen of de QR code kan scannen met mijn app.

Ik heb het 2de gedaan en kreeg de info op mijn scherm qua bedrag etc en dan met mijn code bevestigd maar toen zei de pop-up dat de betaling was mislukt en als er geld was afgeschreven dat mijn bank een terugbetaling zou doen, op mijn smartphone stond wel dat de verrichting in orde was.

Dan heb ik erna maar via Paypal betaald en dat ging wel, maar nu zie ik dat die Bancontact betaling ook in mijn ‘’ Uit te voeren ‘’ staat.

Hoe gaat dit nu precies in zijn werk, krijg ik dat geld binnen x dagen terug of wat moet ik daarvoor doen ?

Geld stond er meer dan voldoende op de rekening dus geen idee waarom het is mislukt met de QR code te scannen maar nu gaat het wel blijkbaar 2x van mijn rekening : 1x via de mislukte Bancontact en 1x binnen een paar dagen via een Paypal aftrek.

 

Mvg

icon

Beste antwoord van Anonymous 17 September 2020, 14:22

Bekijk origineel

1 reactie

Hey @KevinV ,

Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met Bancontact zelf. Zij kunnen naijken wat er precies is misgelopen en waar dit geld vaststaat.

Groetjes,

Lieze

Reageer