Bancontact functie in de easy Banking app werkt al sinds zaterdag niet meer. Nog mensen die problemen ondervinden?
Beste antwoord van Shari V
Bekijk origineelBancontact functie in de easy Banking app werkt al sinds zaterdag niet meer. Nog mensen die problemen ondervinden?
Beste antwoord van Shari V
Bekijk origineelDag Katiakad
Er is geen sprake van een algemeen technisch probleem met de Bancontact-functie.
Krijg je een bepaalde foutcode -en melding te zien?
De melding dat het momenteel niet mogelijk is om QR codes te scannen. Via Payconiq lukt het wel
Dag
Heb je al eens geprobeerd om je Easy Banking App te verwijderen en opnieuw te installeren?
Mocht je dan nog steeds dezelfde foutmelding krijgen, probeer dan ook zeker volgende stappen te volgen om het cache geheugen te legen.
Android toestel: instellingen - apps - Easy Banking App - opslag - cache wissen/legen
IOS toestel: instellingen - algemeen - Iphone opslag - Easy Banking App - ruim op
Groetjes
JadieT
Beide gedaan, krijg nu deze melding
Nogmaals geprobeerd, nu terug de eerste foutmelding
Dag Katiakad
Ik stel voor dat je telefonisch contact met ons opneemt op dit te onderzoeken.
Je kan de medewerkers bereiken op het nummer 02 762 60 00. Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Contact (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.