Beantwoord

Bancontact in app werkt niet

• 15 januari 2019
  • 4 reacties
  • 979 Bekeken

4 dagen geleden de app geïnstalleerd . Alles werkt behalve de bancontact functie. Ik krijg telkens de melding "technische fout , probeer later opnieuw"
Vandaag heel de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en rara nog steeds hetzelfde probleem. En aan de verbinding ligt het ook zeker niet. Is dit een normaal fenomeen of zijn er gebruikers waarbij die functie wel werkt ?
icon

Beste antwoord van ShantyV 16 januari 2019, 13:26

Dag Jim Theys,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat ,je problemen hebt met onze de bancontactfunctie in onze applicatie.
Jammer genoeg zijn er inderdaad technische problemen met deze functie.
Onze technische dienst is daar van op de hoogte en doet er alles aan dit op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak .

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijne dag verder !
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Dag Jim Theys,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat ,je problemen hebt met onze de bancontactfunctie in onze applicatie.
Jammer genoeg zijn er inderdaad technische problemen met deze functie.
Onze technische dienst is daar van op de hoogte en doet er alles aan dit op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak .

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijne dag verder !
Beste Shanty
is er al zicht voor een oplossing? Want als ik zo de berichten hier lees zou dit al maanden bezig zijn ?
Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat dit zo is in deze tijd .
Reputatie 1
Dag Jim Theys,

Onze diensten werken aan een oplossing maar wij kunnen helaas geen indicatie geven over wanneer dit precies opgelost zal zijn.
Onze excuses voor het ongemak.

Ik wens je nog een prettige dag !
Ik heb sinds een maand een bankrekening bij jullie, maar tot op heden heeft de bancontact functie nog nooit gewerkt. Dit vind ik toch wel heel erg spijtig dat de app niet geheel functioneel is.

Kan daar iets aan gedaan worden?

Reageer