Beantwoord

Bancontact via app

  • 16 May 2020
  • 3 reacties
  • 401 Bekeken

In deze tijden van contactloos betalen tot de constatatie gekomen dat ik via bancontact in de app niet kan betalen maar wel ontvangen. Al van alles geprobeerd, maar niets helpt. Zag dat dit probleem hier een paar maanden geleden al gemeld werd. Blijkbaar nog steeds niet opgelost?

icon

Beste antwoord van Anonymous 18 May 2020, 10:06

Bekijk origineel

3 reacties

Hey @MiGe ,

 

Het is helaas een complex probleem waardoor het lang duurt eer het opgelost is.

We doen er echter alles aan om zo snel mogelijk een oplossing te hebben.

In de tussentijd raad ik je aan gebruik te maken van de app Payconiq by Bancontact!

 

Groetjes,

Lieze

Beste, telkens ik de app wil gebruiken geeft hij mij de boodschap dat ik mijn profiel moet bevestigen. Ik ben al via easybanking geweest zowel via de app als op de website maar geen idee wat ik moet doen.

 

Reputatie 7

Hallo @Kris VdL 

Het gaat jammer genoeg om een fout in de huidige versie van Easy Banking App. Mijn excuses voor het ongemak.

We lanceren zeer binnenkort een update voor onze app die dit op zal lossen.

Reageer