Beantwoord

Bank App en technische problemen: graag ook evt. technische problemen vermelden.

  • 23 juni 2021
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Deze week krijg ik bij gebruik van de app een klein hartattackske: het saldo van de beleggingen was enorm afwijkend van de vorige dag.

Normaal gezien gebruik ik de webversie niet meer, maar die dag ben ik toch efkens gaan kijken. Daar kwam gelukkig op het scherm dat er technische problemen waren met het consulteren van de verzekeringsbeleggingen.

Is het mogelijk om deze meldingen ook op te nemen in de bank-app? Dit kan mijn hart wat minder spanningen bezorgen.

 

 

Dank bij voorbaat

icon

Beste antwoord van LienV 23 juni 2021, 16:21

Dag @eddydm 

 

Bedankt voor je bericht! Bedankt ook voor je feedback!

Ik geef je suggestie vast en zeker door aan de betrokken diensten.

 

Groeten

LienV

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1

Dag @eddydm 

 

Bedankt voor je bericht! Bedankt ook voor je feedback!

Ik geef je suggestie vast en zeker door aan de betrokken diensten.

 

Groeten

LienV

Beste,

Ik heb al heel de week ( sinds zaterdag 26 juni 2021foutmeldingen gehad in het vak “verzekeringen” en in het vak “beleggingen”. met als vermeldingen technische storingen en foutmeldingen.

Ik heb BNP hierover gecontacteerd maar tot hiertoe nog geen enkele reactie gekregen over dit probleem

hierbij printscreens van deze situatie.

Iemand zelfde problemen gehad ??

 

Reageer