Bankautomaat slikt onmiddellijk kaart in ... Bankautomaat stuk ... Help ik kan niet meer online bankieren

  • 13 May 2021
  • 3 reacties
  • 339 Bekeken

Beste

 

Geweldig als je bankkaart zomaar wordt ingeslikt door een bankautomaat van BNPParibasFortis en er zelfs niet wordt gevraagd om mijn pincode in te geven. Het enige wat ik op het scherm zag was “Welkom”. Op geen enkel manier slaagde ik erin mijn bankkaart terug te krijgen. Blijkbaar is dit bankautomaat regelmatig stuk, zo vertelde me een medewerker. IK zou een reserve kaart krijgen maar er bleek iets niet te kloppen met de nummering op de kaarten en de nummer op de enveloppe met de codes ...

Nog mooier wordt het als je dan ‘s avonds online wilt bankieren via de webapplicatie; Op geen enkele manier kon ik me aanmelden zelfs ook niet met mijn identiteitskaart.

Als je dan belt naar privilege connect krijg ik als antwoord “We zijn gesloten”. Leuk met het verlengde weekend voor de deur. Hoe kan ik nu nog overschrijvingen uitvoeren.

Ik dacht dat privilege connect een service van 24/7 was en waarvoor je ook nog eens deftig moet betalen. 

0/10 voor service.

 

Mvg

 

Jan Put

 

 


3 reacties

Bedankt voor je vraag, @janputbe ,

Het spijt me dat je in zo’n lastige situatie terecht bent gekomen.

Een defect aan een automaat kan er inderdaad helaas voor zorgen dat een kaart onterecht wordt ingeslikt en de toegang tot je Easy Banking geblokkeerd wordt uit veiligheidsredenen.

Indien het probleem met de pincode van je tijdelijke kaart is opgelost, kan je hier een nieuw profiel voor aanmaken en terug toegang hebben tot je Easy Banking.

De openingsuren van Privilege Connect zijn:

Van 7 tot 22u op werkdagen en van 9 tot 22u in het weekend. Op bankfeestdagen zijn ze helaas dus niet bereikbaar. Vandaag zijn we wel telefonisch beschikbaar.

Mijn oprechte excuses voor dit ongemak,

Lieze

 

Beste

sorry, maar dagen wachten op een pincode. Wat een gedoe!

Waarom haalt men gewoon mijn bankkaart niet uit de machine, zoals dar bijvoorbeel bij Argenta wel kan.

Ik kom van het ene probleem in het andere.

Waarom kan ik me niet aanmelden bij Easy Banking met mijn identiteitskaart en kaartlezer?

Waarom moet ik meer dan één week wachten vooraleer mijn bankkaart terug krijg!

Als uw bankapparaat niet naar behoren werkt, is het minste wat u kunt doen ervoor zorgen dat ik binnen de 24 uur mijn bankkaart terug heb!

U laat de klant totaal in de kou staan!

We leven toch niet in de oertijd - wat een gesukkel bij jullie. Gewoon om zot van te worden. 
Sorry maar bij BNPParisbasFortis gaat het elke dag van kwaad naar erger.

Bedankt om me niet te willen helpen binnen een redelijke termijn.

Schaam u als bankinstelling als u nog niet instaat bent mijn bankkaart terug te geven die jullie van me hebben afgenomen zonder enige reden. Dit kan toch niet!

Als u wilt zal ik eens een lijst publiceren van minstens 25 zaken die bij jullie mislopen.

Ik eis mijn bankkaart dan onmiddellijk terug! De fout ligt bij jullie.

Jan Put
 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Beste BnpParisbasFortis

Leuk, ik kreeg eencompensatie!

Bedankt aan alle medewerkers die getracht hadden mij te helpen.

Groetjes

Jan put

Reageer