Beste
Geweldig als je bankkaart zomaar wordt ingeslikt door een bankautomaat van BNPParibasFortis en er zelfs niet wordt gevraagd om mijn pincode in te geven. Het enige wat ik op het scherm zag was “Welkom”. Op geen enkel manier slaagde ik erin mijn bankkaart terug te krijgen. Blijkbaar is dit bankautomaat regelmatig stuk, zo vertelde me een medewerker. IK zou een reserve kaart krijgen maar er bleek iets niet te kloppen met de nummering op de kaarten en de nummer op de enveloppe met de codes ...
Nog mooier wordt het als je dan ‘s avonds online wilt bankieren via de webapplicatie; Op geen enkele manier kon ik me aanmelden zelfs ook niet met mijn identiteitskaart.
Als je dan belt naar privilege connect krijg ik als antwoord “We zijn gesloten”. Leuk met het verlengde weekend voor de deur. Hoe kan ik nu nog overschrijvingen uitvoeren.
Ik dacht dat privilege connect een service van 24/7 was en waarvoor je ook nog eens deftig moet betalen.
0/10 voor service.
Mvg
Jan Put