Beantwoord

banking app geeft rare melding

  • 18 juni 2019
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

als ik mijn banking app wil opstarten krijg ik sinds vandaag een melding die mij vertelt '' een app die u gebruikt, komt boven easy banking te staan. schakel de app uit om door te gaan''.
nu hebt ik het al op verschillende manieren geprobeerd maar kom er niet langs.
natuurlijk heb ik gecontroleerd of er andere apps open staan maar alles is gesloten kunnen jullie dit oplossen?
icon

Beste antwoord van LiezeH 18 juni 2019, 13:18

Hey @dennis b ,

In deze post kan een antwoord vinden op je vraag!
Vaak is het voldoende om je gsm uit te zetten en opnieuw aan te zetten.

Groetjes,
Lieze
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hey @dennis b ,

In deze post kan een antwoord vinden op je vraag!
Vaak is het voldoende om je gsm uit te zetten en opnieuw aan te zetten.

Groetjes,
Lieze

Reageer