Beantwoord

Banking app opent niet

  • 24 April 2020
  • 4 reacties
  • 1497 Bekeken

Beste

Ik heb hiervoor al 2 keer gebeld met de helpdeske en de app al 4 keer opnieuw geïnstalleerd op mijn GSM maar het probleem keert elke keer naar 1 of 2 dagen terug.

Als ik de banking app op mijn GSM wil openen krijg ik meteen de melding ‘Easy Banking is gestopt’. Ik krijg zelf het aanmeldscherm niet te zien. Enkel het logo van de app verschijnt even en dan krijg ik de melding. Ik kan dan klikken op ‘app opnieuw starten’. Als ik dat doe krijg ik volgende melding ‘Easy Banking stopt steeds’ en dan kan ik alleen kiezen ‘feedback verzenden’ of ‘app sluiten’. Zucht… 

 

Aan de telefoon vroegen ze welke android versie ik had omdat deze misschien te oud was, maar aan hun reactie te horen was dat het probleem niet (Android 7.1.1). Ik heb ook de app al proberen te openen op de wifi en de mobiele gegevens. Maar bij beide krijg ik dezelfde meldingen.

 

Heb je een idee wat dit kan zijn en hoe ik dit kan oplossen? Is heel vervelend omdat ik mij nu elke keer op de computer moet aanmelden met kaart en kaartlezer om mijn bankverrichtingen op te volgen en betalingen uit te voeren. Is niet zo handig in deze huidige maatschappij en tijd.

 

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord van YannickB 24 April 2020, 10:11

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hallo Ilse,

Dit soort crashes komen vaak voor wanneer er onvoldoende beschikbare ruimte op je toestel is. Kan je dat even nakijken?

Heb je toch voldoende ruimte, dan kan het ook helpen om de cache van Easy Banking App te verwijderen:

  • Open de instellingen van je toestel.
  • Ga naar het overzicht van je applicaties. Op Android heet dit meestal Apps of Applicaties.
  • Druk, indien je die optie krijgt, op Manage apps of Applicatiebeheer om de lijst met geinstalleerde apps te openen.
  • Tik op Easy Banking
  • Tik onderaan op Clear data of op Wis data/data wissen en bevestig indien gevraagd.
  • Herstart je toestel en open Easy Banking App opnieuw. Je zal gevraagd worden om een nieuw profiel aan te maken met behulp van je debetkaart en kaartlezer.

Beste

Kan het zijn dat ik ‘clear data’ of ‘wis data’ niet meteen zie staan?

Ik zie staan:

  • opslagruimte
  • datagebruik
  • toestemmingen
  • meldingen
  • standaard openen
  • app-details
  • en dan bovenaar 2 knoppen stoppen of verwijderen

Wat moet ik dan kiezen?

Alvast bedankt.

Reputatie 7

Kan je kiezen voor opslagruimte? Ik vermoed dat de optie om alle data te wissen daar wel zal verschijnen.

 

Beste

Voorlopig werkt het terug.

Bedankt!

Reageer