Beste
Ik heb hiervoor al 2 keer gebeld met de helpdeske en de app al 4 keer opnieuw geïnstalleerd op mijn GSM maar het probleem keert elke keer naar 1 of 2 dagen terug.
Als ik de banking app op mijn GSM wil openen krijg ik meteen de melding ‘Easy Banking is gestopt’. Ik krijg zelf het aanmeldscherm niet te zien. Enkel het logo van de app verschijnt even en dan krijg ik de melding. Ik kan dan klikken op ‘app opnieuw starten’. Als ik dat doe krijg ik volgende melding ‘Easy Banking stopt steeds’ en dan kan ik alleen kiezen ‘feedback verzenden’ of ‘app sluiten’. Zucht…
Aan de telefoon vroegen ze welke android versie ik had omdat deze misschien te oud was, maar aan hun reactie te horen was dat het probleem niet (Android 7.1.1). Ik heb ook de app al proberen te openen op de wifi en de mobiele gegevens. Maar bij beide krijg ik dezelfde meldingen.
Heb je een idee wat dit kan zijn en hoe ik dit kan oplossen? Is heel vervelend omdat ik mij nu elke keer op de computer moet aanmelden met kaart en kaartlezer om mijn bankverrichtingen op te volgen en betalingen uit te voeren. Is niet zo handig in deze huidige maatschappij en tijd.
Alvast bedankt.
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineel