Beantwoord

Bankkaart is onleesbaar geworden

  • 15 september 2019
  • 2 reacties
  • 148 Bekeken

Sedert een drietaal maanden worden zowel kaartnummer, accountnummer, klantnummer en handtekening vaag tot totaal onleesbaar. Binnenkort is ook de vervaldatum onleesbaar. Vervangt Fortis mijn kaar kostenloos, of draai ik op voor die kosten ? Verder gebruik is onmogelijk: soms is die informatie nodig voor uitwisseling.
icon

Beste antwoord van YannickB 16 september 2019, 08:52

Hallo VdMX,

Wat @Alexander zegt klopt. Als je kaart onleesbaar of defect is, kan je ze op elk moment gratis door ons laten vervangen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dan moet je gewoon uw bankkaart laten vervangen en normaal gezien is dat kosteloos, dat kan je doen door naar Easy Bank Center te bellen ofwel binnenspringen in een BNPPF kantoor.
Indien je naar het kantoor gaat dan krijg je ter plaatse een voorlopige vervangkaart.
Reputatie 6
Hallo VdMX,

Wat @Alexander zegt klopt. Als je kaart onleesbaar of defect is, kan je ze op elk moment gratis door ons laten vervangen.

Reageer