Beantwoord

Begunstigden delen

• 8 maart 2018
  • 3 reacties
  • 1214 Bekeken

Zoals vele gebruikers van online banking, heb ik samen met mijn vrouwen een gemeenschappelijke rekening voor gemeenschappelijke uitgaven: huis, algemene kosten, kinderen, gezinsuitgaven, ...
Er is momenteel geen enkele mogelijkheid om begunstigden te delen.
Ik kan begrijpen dat elke gebruiker zijn eigen lijst kan hebben.
Maar het kan perfect mogelijk gemaakt worden om begunstigden te delen. Ook naar veiligheid toe.
Een nieuwe begunstigde wordt bvb toegevoegd via digipass door de ene gebruiker. Deze deelt die met de andere gebruiker van gemeenschappelijke rekening. En bvb via digipass wordt deze begunstigde aanvaard (goedgekeurd) door de andere gebruiker.
Ook mogelijk om meerdere begunstigden in een "batch" door te sturen en te aanvaarden. Dit zou veel dubbel werk, en kans op foutief rekeningnummer vermijden.
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord van Sofie 8 maart 2018, 19:10

Dag Hans Gelaude,

Welkom op onze community! 🙂

Dit is inderdaad een interessante toepassing. Ik geef deze door als suggestie aan de bevoegde dienst.

Je bent nieuw hier. Daarom verwijs ik je graag naar enkele interessante berichten:

- Wij leren onze leden graag kennen. Stel jezelf even voor en leer de andere leden op de community kennen.
- Wij brengen je ook graag op de hoogte van nieuwigheden: Bekijk hier hoe je je bankkaart kan openstellen voor gebruik buiten Europa via je Easy Banking App.
Bekijk origineel

3 reacties

Dag Hans Gelaude,

Welkom op onze community! 🙂

Dit is inderdaad een interessante toepassing. Ik geef deze door als suggestie aan de bevoegde dienst.

Je bent nieuw hier. Daarom verwijs ik je graag naar enkele interessante berichten:

- Wij leren onze leden graag kennen. Stel jezelf even voor en leer de andere leden op de community kennen.
- Wij brengen je ook graag op de hoogte van nieuwigheden: Bekijk hier hoe je je bankkaart kan openstellen voor gebruik buiten Europa via je Easy Banking App.
hallo, inderdaad een vervelend iets - is daar intussen al een oplossing voor??
bedankt alvast
Reputatie 6
@KRVH

Het is mogelijk om via ons Easy Banking Centre (02 762 60 00) te vragen om begunstigden van de ene persoon naar de andere te kopiëren. ☺

De vraag moet wel komen van de persoon die de begunstigden oorspronkelijk heeft en we kunnen enkel de volledige lijst overzetten, niet de individuele begunstigden.

Reageer