Beantwoord

bereikbaarheid website BNP paribas

• 7 november 2017
  • 4 reacties
  • 900 Bekeken

Beste, ik werk bij Telenet, en heb momenteel een dossier lopen bij een klant die de website van BNP paribas, en hun bijbedrijven (fintro.....), niet kan bereiken.
Als we de modem vervangen of het ip-adres wijzigen, dan werkt het terug voor enkele dagen (max 2 tot 3 dagen).
Alle overige websites kan de klant perfect bereiken.
Ook met anders pc's doet het probleem zich voor. het is dus duidelijk dat er IP-adressen worden geblokt langs jullie kant.
Kan dit zo snel mogelijk opgenomen worden? Klant heeft hetzelfde probleem ook al ondervonden op de proximus lijn van zijn buurman.

Alvast bedankt, en hopende op een snelle oplossing.
icon

Beste antwoord van Sofie 7 november 2017, 16:10

Dag bvernail,

Welkom op onze community! 🙂

Het is inderdaad heel lastig dat de klant onze site niet kan bereiken. Hierover hebben wij navraag gedaan bij onze technische dienst.

Wij houden je verder op de hoogte!
Bekijk origineel

4 reacties

Dag bvernail,

Welkom op onze community! 🙂

Het is inderdaad heel lastig dat de klant onze site niet kan bereiken. Hierover hebben wij navraag gedaan bij onze technische dienst.

Wij houden je verder op de hoogte!
Dag bvernail,

Wij wachten op antwoord van de bevoegde dienst.

Wij laten je het onmiddelijk weten als we feedback hebben!
zie hierboven. Ik kan niet op de Fintro website. Dit werd blijkbaar reeds maanden geleden gemeld, maar door jullie technische dienst ontkent.
Wij als klant zitten er wel mee.
Alle instructie van jullie technische dienst werden gevolgd. Ook modem uitschakelen om een nieuw IP adres te krijgen.
BNP website kan ik op, maar Fintro niet, dus er worden ip adressen door fintro geblokkeerd en niemand kan/wil me helpen.
Graag een oplossing. Van bank veranderen is weer zo een rompslomp, maar als moet zal ik het doen.
Reputatie 5
zie hierboven. Ik kan niet op de Fintro website. Dit werd blijkbaar reeds maanden geleden gemeld, maar door jullie technische dienst ontkent.
Wij als klant zitten er wel mee.
Alle instructie van jullie technische dienst werden gevolgd. Ook modem uitschakelen om een nieuw IP adres te krijgen.
BNP website kan ik op, maar Fintro niet, dus er worden ip adressen door fintro geblokkeerd en niemand kan/wil me helpen.
Graag een oplossing. Van bank veranderen is weer zo een rompslomp, maar als moet zal ik het doen.

Dag Yvon Steijls,

Ik heb je een privé-bericht verzonden omdat we voor dit probleem vermoedelijk redelijk wat gegevens (mogelijk persoonlijk) over je computer moeten bespreken. Hopelijk kunnen we je zo uit de nood helpen. ☺

Reageer