Beantwoord

Beta App versie

  • 10 January 2020
  • 20 reacties
  • 1615 Bekeken

om zeker te zijn dat de ontvangen emails, voor de Beta App, geen phishing zijn bel ik naar jullie diensten.

Daar verneem ik dat de testen met de beta app gestopt zijn en dat de mails wel degelijk phishing zijn.

Hier lees ik dat het recentelijk actief is. Hoe zit dit nu eindelijk in elkaar?

icon

Beste antwoord van YannickB 13 January 2020, 08:45

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7

Dag Dewulfda,

Ik vrees dat mijn collega je verkeerde info hebt gegeven. Mijn excuses daarvoor. Onze bèta-app is nog steeds actief en er werden inderdaad recent nieuwe mails verzonden.

Je kan je inschrijven via deze link: https://www.bnpparibasfortis.be/testEasyBankingAppBeta

Reputatie 1
Badge

Dag Dewulfda,

Ik vrees dat mijn collega je verkeerde info hebt gegeven. Mijn excuses daarvoor. Onze bèta-app is nog steeds actief en er werden inderdaad recent nieuwe mails verzonden.

Je kan je inschrijven via deze link: https://www.bnpparibasfortis.be/testEasyBankingAppBeta

Waar blijft de iOS beta?

ik werk reeds enkele weken me de beta App. na de laatste update vindt ik het spijtig dat we niet meer kunnen inloggen met de vingerafdruk.

 

Reputatie 7

@Converted De iOS bèta staat gepland en komt er binnenkort aan.

 

@dewulfda De vorige versie van de Android-bèta gebruikte nog een verouderde methode om aan te melden (onder andere met het paswoord). We hebben dat nu vervangen door de Easy Banking-code, wat helaas ook betekende dat de optie om aan te melden met vingerafdruk tijdelijk verwijderd moest worden zodat we het konden herwerken. Het wordt in een volgende update terug toegevoegd.

@Converted De iOS bèta staat gepland en komt er binnenkort aan.

@dewulfda De vorige versie van de Android-bèta gebruikte nog een verouderde methode om aan te melden (onder andere met het paswoord). We hebben dat nu vervangen door de Easy Banking-code, wat helaas ook betekende dat de optie om aan te melden met vingerafdruk tijdelijk verwijderd moest worden zodat we het konden herwerken. Het wordt in een volgende update terug toegevoegd.

Dag Yannick,

- zeker interesse in de iOS versie als die er zou komen

- ik contacteer je hier omdat ik geen mails ontvangen heb na het inschrijven… toevallig een directe link naar de apk file? Of gewoon heel geduldig afwachten?

Dankjewel 

ZM

 

 

Reputatie 7

@maxizebbie 

Kan je ons even een mail sturen via beta.feedback@bnpparibasfortis.com via het e-mailadres waarmee je je inschreef? Op die manier kunnen we makkelijker nakijken hoe het met je inschrijving staat.

sinds de laatste update valt het me op dat het totaal saldo niet veranderd na een overschrijving niet tegenstaande deze reeds staat ingeboekt op de rekening. Als je App afsluit en terug opent is het totaal saldo dan wel terug juist.

Reputatie 7

Hallo @dewulfda 

Het is mogelijk dat dat een bug is. Ik raad je aan om alle feedback over de bèta door te geven via beta.feedback@bnpparibasfortis.com. Op die manier komt het meteen bij de juiste collega’s terecht. :slight_smile:

@maxizebbie

Kan je ons even een mail sturen via beta.feedback@bnpparibasfortis.com via het e-mailadres waarmee je je inschreef? Op die manier kunnen we makkelijker nakijken hoe het met je inschrijving staat.

Ook op de mail nog geen reactie.

Mvg

ZM

Reputatie 7

@maxizebbie 

Ik heb mijn collega’s alvast ook nog even gevraagd om het voor je na te kijken. Kan je voor de zekerheid je mailbox (en je spam-folder) even doorzoeken op een mail met de titel Download en test Easy Banking App Beta?

@maxizebbie

Ik heb mijn collega’s alvast ook nog even gevraagd om het voor je na te kijken. Kan je voor de zekerheid je mailbox (en je spam-folder) even doorzoeken op een mail met de titel Download en test Easy Banking App Beta?

Niets ontvangen, ook niet in SPAM.

Mijn mail = 12 mei

 

Hallo,,,,

 

ik heb mij een tijdje geleden ook ingeschreven voor de IOS bèta-app.

De bevestigingsmail heb gehad en ondertussen krijg ik mails dat er een nieuwe bèta versie beschikbaar is e.d. 

Maar de mail van Testflight met de installatie gegevens heb ik niet gekregen.

 

Groeten,

Hans

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb wel niks van mails gekregen en het is ondertussen 10 dagen geleden dat ik mij ingeschreven heb.

Zelfde situatie bij mij. Heb wel de mails gekregen dat mijn inschrijving goed ontvangen is en dat in van TestFlight mail zal ontvangen, maar na enkele dagen nog niets gekregen, ook niet in spam... 

In TestFlight kan je ook een invitatie code ingeven om toegang te krijgen - is het eventueel mogelijk dat jullie ons deze code geven ?

dank,

Mijn excuses voor het ongemak, @Hanske , @Alexander  en @Kenotorfs .

Hebben jullie hiervoor al contact gehad met beta.feedback@bnpparibasfortis.com ?

Groetjes,

Lieze

Ik heb deze morgen de mail van Testflight gekregen.

Het testen kan beginnen. :wink:

Super, @Hanske !

Groetjes,

Lieze

Ook hier deze ochtend de mail van TestFlight ontvangen.

dank

Reputatie 6
Badge +3

Vanmorgen om 8 u 30 heb ik eindelijk die e-mail ontvangen alleen rijst de vraag hoe ik mijn bevindingen moet melden, moet ik dat op dit forum melden of moet ik een e-mail versturen?

https://www.bnpparibasfortis.be/site/renderers/commfull.aspx?ID=7YU9GQE26Jo3mWD00tYXKwEd3DUlA%2BFcWVdMdmi_FXnenkE%2ByuiDQ0SHlmrnJj91V%2BBrKNKdQxCU7Q&LANG=NL&SOURCETAG=C0081S0001P0000F0100A1513M00B0

Reageer