Beantwoord

betaalmethode via app werkt niet meer

  • 4 March 2020
  • 6 reacties
  • 1169 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 3 reacties

Betaal reeds maanden 4411 parkeren vialHttps://secure.ogone.com hier kies je dan de betaalmethode "open de app", deze opent dan Easy Banking, ik krijg bedrag te zien van de betaling, bevestigd dit en geef mijn beveiligingscode. Dan krijg ik Technische Fout. Dit is sinds verleden week. Heb app verwijderd en gsm uitgeschakeld. Terug app geïnteresseerd nog steeds problemen. 

icon

Beste antwoord van YannickB 5 March 2020, 14:39

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hallo Isacat,

Op dit moment zijn er problemen met de Bancontact-functie in Easy Banking App. voorlopig raad ik je aan om voor dat type betalingen te werken met de Payconiq by Bancontact app. 

We zorgen zo snel mogelijk voor een oplossing.

bedankt voor de reply maar als ik payconiq app selecteer ipv easybank en ik geef na bevestiging van het verschuldigd bedrag mijn beveiligingscode in, dan krijg ik ook een technisch probleem.

Reputatie 7

In dat geval is er nog iets anders aan de hand. Heb je toevallig recent een nieuwe kaart gekregen en zo ja, heb je die al gebruikt met de chip en je pincode in een gewone winkel?

December nieuwe kaart ontvangen, deze is reeds gebruikt geweest voor betaling in een winkel

Reputatie 7

Bedankt voor je antwoord. In dat geval bel je ons best even op via 02 762 60 00 zodat we na kunnen kijken wat er precies scheelt. We zijn er van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

Vermeld als je belt wel uitdrukkelijk dat je niet alleen met de Bancontact-functie van Easy Banking problemen hebt, maar ook met Payconiq by Bancontact. Anders denken mijn collega’s mogelijk dat je puur te kampen hebt met de bug waar ik het eerder over had.

ok, doe ik, bedankt voor de hulp!

Reageer