Beantwoord

Betalen via de app

  • 24 September 2021
  • 5 reacties
  • 150 Bekeken

Betalen via de app geeft

Deze functie is door een technische fout tijdelijk onbeschikbaar, probeer het later opnieuw. 

Dit al verschillende dagen, en zelfs al opnieuw geïnstalleerd 

icon

Beste antwoord van JadieT 25 September 2021, 16:30

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1

Dag @ronboy1962 

Krijg je deze melding wanneer je naar onze Easy Banking App wordt doorverwezen om een betaling uit te voeren vanaf een bepaalde website?

Gaat het om een betaling met Qr-code of als je een overschrijving probeert uit te voeren vanuit de Easy Banking App?

Bedankt om ons bijkomende informatie te bezorgen.

Groetjes

JadieT

 

Gewoon wanneer ik de app open, en de optie "ontvangen" kies krijg ik direkt de melding technische storing

Reputatie 1

@ronboy1962 

Kan je het cache geheugen wissen van de Easy Banking App? Dit kan je doen door de volgende stappen te volgen:

IOS toestel: instellingen - algemeen - Iphone opslag - Easy Banking App - ruim op

Android toestel: instellingen - apps - Easy Banking App - opslag - cache legen/wissen

Als je deze stappen hebt gevolgd en je klikt terug op de functie ‘ontvangen’, krijg jij dan nog steeds dezelfde foutmelding?

JadieT

 

Verschillende malen gebrobeert, geen succes

Reputatie 1

@ronboy1962 

Dan wil ik je aanraden om contact op te nemen met onze helpdesk.

Zo kan een specialist voor je nakijken waar het juist mis loopt.

Je belt best beveiligd in vanuit je Easy Banking App door aan te melden en onderaan op ‘contact’ te klikken en kies voor ‘Easy Banking Centre’.

Vandaag zijn we bereikbaar tot en met 17 uur. Op weekdagen kan je ons bereiken van 7u tot en met 22 uur.

Groetjes

JadieT

Reageer