Beantwoord

Betaling met VISA lukt niet

  • 8 July 2020
  • 4 reacties
  • 1410 Bekeken

Hallo,

Ik wou zojuist een bestelling plaatsen bij H&M en toen ik wou betalen met mijn VISA, kreeg ik een foutmelding… Ze zeiden me dat ik mijn bank moest contacteren voor hulp (code:BD1). Wat wil dit precies zeggen?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord van Karen 9 July 2020, 11:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge

Dag DVJ, 

Dit is niet meteen een bekende foutmelding.

Heb je de limiet van je kredietkaart al eens nagekeken op de Easy Banking App? Mogelijks is je limiet ontoereikend. Daarnaast kan er ook een defect op de kaart zijn.
Je kan hiervoor best eens contact opnemen met het Easy  Banking Centre op het nr. 02/762.60.00. De medewerker kan je dossier openen en de kaart nakijken. 

Fijne dag verder! 

Dank om uw antwoord Lieze, ik heb dit inderdaad al gemeld maar geen resultaat, ik zal nogmaals een poging wagen! Gr. Lena.

Bij het aanmaken van een online etiket bpost kan men kiezen met welke middel men betaald. Bij Visa krijg ik meerdere keren het bericht dat het kaartnummer niet geldig is terwijl er helemaal geen probleem is met de kaar of het nummer. Ik heb het al geprobeerd met de nodige spaties tussen de groepen cijfers en zonder… zeer zelden dat het met lukt met de via, dan met de bancontact, ook hier krijg ik soms dezelfde melding maar meestal lukt het. In de bank weet men niet waarom dit niet lukt. Lena. 

Hey @Lena Van Damme ,

Heb je al aan BPost gevraagd of er meer problemen gemeld zijn op deze functie?

Als het via meerdere betaalmiddelen/kaarten niet werkt, lijkt dit me eerder iets aan hun kant of de browser die je gebruikt dan aan je kaart.

Groetjes,

Lieze

Reageer