Beantwoord

Betaling via Bancontact niet ontvangen

• 4 september 2019
  • 1 reactie
  • 275 Bekeken

Beste, vandaag wilde ik een betaling ontvangen via mijn bancontact app (niet de aparte Payconiq/Bancontact app. Ik kreeg de melding dat de verrichting geslaagd was. Ik leg mijn telefoon even opzij om afscheid te nemen van de koper en toen ik enkele minuten later mijn telefoon terug opende, stond daar de melding dat er zich een fout had voorgedaan.
De koper heeft me ondertussen bevestigd dat de betaling van zijn rekening is gegaan, ik kan echter deze betaling niet terugvinden in mijn rekeningoverzicht.

Graag uw advies/hulp wat ik moet doen om deze betaling toch op mijn rekening te krijgen.
icon

Beste antwoord van Jeroen11 5 september 2019, 12:06

Dag @Ingridvdb,

Indien het bedrag van de rekening van de klant gegaan is, dan zou je het bedrag zeker en vast moeten ontvangen. Het zal als "Globalisatie POS X verrichtingen" in de rekeninghistoriek te vinden zijn. Dit kan echter maximaal 1-2 bankwerkdagen duren vooraleer je het in de historiek zou moeten zien staan.

Kan je ons laten weten of je het bedrag al ontvangen hebt? 🤓

Groetjes,
Jeroen
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Dag @Ingridvdb,

Indien het bedrag van de rekening van de klant gegaan is, dan zou je het bedrag zeker en vast moeten ontvangen. Het zal als "Globalisatie POS X verrichtingen" in de rekeninghistoriek te vinden zijn. Dit kan echter maximaal 1-2 bankwerkdagen duren vooraleer je het in de historiek zou moeten zien staan.

Kan je ons laten weten of je het bedrag al ontvangen hebt? 🤓

Groetjes,
Jeroen

Reageer