Beantwoord

Bij Vingerafdruk installatie sluit de app af " Easy banking is gestopt".

• 16 mei 2019
  • 9 reacties
  • 244 Bekeken

Betreft Samsung Galaxy S7 Edge : Vingerafdruk heeft steeds gewerkt. Nu is de optie verdwenen en bij het terug willen activeren ==> " Easy banking is gestopt".

App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ==> idem

Is dit bij mij of is er een verkeerde update gebeurd ofzo ?

Mvg Ludo
icon

Beste antwoord van LiezeH 16 mei 2019, 16:45

Hey Ludo,

Hiervoor neem je best even telefonisch contact op met de helpdesk, dan kunnen we onderzoeken waardoor dit veroorzaakt wordt.
Je kan de helpdesk bereiken op weekdagen van 7 tot 22u en op zaterdag van 9 tot 17u. Je kan ons bereiken op 02 433 40 92.

Groetjes,
Lieze
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Hey Ludo,

Zou je eens kunnen nagaan wat de Android versie van uw toestel is?

Groetjes,
Lieze
8.0.0
Reputatie 4
Hey Ludo,

Dat ondersteunen we zeker nog. Heb je al geprobeerd om je vingerafdruk in je toestel even te verwijderen en opnieuw toe te voegen?

Groetjes,
Lieze
Ja,

het werkt voor deandre apps zonder problemen ...

Nu is het toestel wel groot , maar dat was voorheen probleem, of heb ik hier mijn vingers verbrand ?
Oeps dat was ff te snel weg ... gecorrigeerd :

het werkt voor de andere apps zonder problemen ...

Nu is het toestel wel geroot , maar dat was voorheen probleem, of heb ik hier mijn vingers verbrand ?
Reputatie 4
Hey Ludo,

Hiervoor neem je best even telefonisch contact op met de helpdesk, dan kunnen we onderzoeken waardoor dit veroorzaakt wordt.
Je kan de helpdesk bereiken op weekdagen van 7 tot 22u en op zaterdag van 9 tot 17u. Je kan ons bereiken op 02 433 40 92.

Groetjes,
Lieze
Hey Ludo,

Heb je intussen contact kunnen opnemen met de helpdesk?
Lukt het opnieuw om via de app aan te melden met de vingerafdruk?

Groetjes,
Ruth
Nog niet .. zal deze week gebeuren als ik een vrij tijdslot heb... Bedankt voor de goede zorgen 😉
Hey Ludo,

Hopelijk komt het snel in orde!
Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Ruth

Reageer