Beantwoord

blokkering

  • 25 August 2020
  • 4 reacties
  • 468 Bekeken

beste,

 

mijn kaart is geblokkeerd na verschillende keren de verkeerde M1 code in te geven.  Ik wil dirngend de betalingen doen.  Kan ze gedeblokkeerd worden aub?

icon

Beste antwoord van YannickB 26 August 2020, 08:23

Bekijk origineel

4 reacties


> Onderwerp : easy banking werkt niet meer
> Beschrijving : Heb op een of andere manier een paar keer een verkeerde code ingedrukt en mijn kaart is geblokkeerd.  Kan deze terug geactiveerd worden?  Ik ben gewoon thuis achter mijn PC
> Wat verlangt u van ons, wat stelt u voor : mijn kaart terug activeren
> Werd uw klacht reeds behandeld binnen de bank? Nee

Reputatie 7

Hallo Sabine,

Ik heb alle persoonlijke informatie en de e-mail uit je bericht verwijderd. Informatie zoals je klanten-nummer, rekeningnummer en je e-mailadres deel je best nooit zomaar online. 

Als je je pincode blokkeerde, dan kunnen we die jammer genoeg enkel opnieuw deblokkeren wanneer je ons belt via 02 762 60 00 of wanneer je ons een beveiligd bericht stuurt via Easy Banking Web voor PC of laptop (indien je toegang hebt via een andere debetkaart).

Via gewone e-mail en via deze website hebben we geen toegang tot jouw gegevens, omdat we langs deze kanalen geen manier hebben om jou correct te identificeren.

  • Julien DE MEYER

  • 1 Week geleden


> Onderwerp : easy banking werkt niet meer , dat wil ik niet , ik ben geen zaken man.
> Beschrijving : Heb gewoon de kaart lezer de bankkaart in het toestel geplaatst.

> Er verschijnt: M1   INFO  M2   dan   VISA   AUTH > PIN  BOCKED

  Kan deze terug geactiveerd worden?  Ik ben gewoon thuis achter mijn PC
> Wat verlangt u van ons, wat stelt u voor : mijn kaart terug activeren

   Niet als zaken man ! Maar gewoon thuis bankkieren
> Werd uw klacht reeds behandeld binnen de bank ja.

> volgens de bediende heeft ze mijn bankkaarten ( resetten )

 vriendelijke groeten aan de Lezers.

Reputatie 3

Dag @De Meyer Julien 

Je kaart dient een reset te krijgen voor je er weer online mee kunt bankieren. 

Via deze weg hebben wij helaas geen toegang tot jouw gegevens. Je kan ons best contacteren op het nummer: 02 762 60 00 maar dan dient de lijn beveiligt te worden aan de hand van de Easy Banking Phone-code. Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Communicatie (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen.

Reageer