Beantwoord

Blokkering Betaalkaart

  • 29 March 2020
  • 3 reacties
  • 868 Bekeken

Hallo, ik wilde online betalingen uitvoeren doch er wordt een e-handtekening gevraagd. Dit 5x gedaan doch 5x foute melding???? Dus nu is mijn kaart geblokkeerd en ik  kan nergens telefonisch terecht voor de deblokkering????? Wat te doen want zou dringende betalingen moeten doen….Raar dat in het weekend geen hulp voor hande is in deze tijden. Ik had wel hulp verwacht op een Zondag. Mvg, Danielle Herckens

icon

Beste antwoord van Anonymous 30 March 2020, 10:11

Bekijk origineel

3 reacties

Hey @Danielle Herckens ,

 

Op zaterdag zijn wij telefonisch bereikbaar van 9 tot 17u, maar op zondag inderdaad niet.

Ik raad je aan om vandaag telefonisch contact op te nemen zodat je kaart gedeblokkeerd kan worden en je met de collega kan nakijken wat er precies misliep.

 

Groetjes,

Lieze

Geachte,

Ook bij mij werd 5x een fout melding van de handtekening. Nu is de betaalpas geblokkeerd en krijg hem niet gedeblokkeerd omdat de vragen van uw bank niet begrepen worden. Mijn vraag is nu wat kan ik doen en wat is een vijf code om te deblokkeren.

M.vr. gr.

Cornelia Remkes.

Reputatie 7

Hallo @Thea1808 ,

Wanneer je ons belt via 02 762 60 00, kan je jezelf identificeren met behulp van je klantennummer en je persoonlijke beveiligingscode van Easy Banking Phone. In deze handleiding kan je lezen hoe je die code aanmaakt, maar je hebt wel een actieve debetkaart nodig om dat te kunnen doen.

 

Heb je die code niet en kan je ze niet aanmaken, dan kunnen we je voor sommige zaken, bijvoorbeeld voor het deblokkeren van je kaart, uitzonderlijk helpen door je enkele veiligheidsvragen over onder andere je rekeningen te stellen.

Kan je niet op die vragen antwoorden, dan vrees ik dat we je kaart telefonisch niet mogen activeren, omdat het dan onmogelijk voor ons is om zeker te zijn dat we met de juiste persoon praten.

Reageer