Beantwoord

BNP app en iphone 12 IOS 14.3

  • 21 December 2020
  • 2 reacties
  • 265 Bekeken

Beste, 

 

overgeschakeld naar een Iphone 12 en sindsdien kan ik geen gebruik meer maken van de app. 

Helaas krijg ik telkens de melding dat er een technische probleem is en ik opnieuw moet proberen. Na enkele pogingen kan ik uiteindelijk in het scherm met mijn gsm-nummer komen. Ik ontvang dan de code via sms maar hierna krijg ik nog een andere foutmelding.

info

IOS 12.3 

Laatste versie van jullie APP uit de store gedownload 

reeds gedaan:

  • software updates IOS 
  • aan/uit 
  • herinstallatie 
  • START zenden naar …

Telkens blijf ik vastlopen. 

Mvg, 

 

 

icon

Beste antwoord van JolienP 22 December 2020, 11:56

Bekijk origineel

2 reacties

Dag @tomd,

 

Als ik het goed begrijp dan loopt het mis wanneer je de code per sms ontvangt en deze ingeeft in de applicatie ? Heb je reeds jouw tijdzone nagekeken van je toestel ? Staat dit op automatisch ?

Dit kan je nakijken door naar de instellingen van je toestel te gaan → algemeen → tijd en datum

 

Met vriendelijke groeten,
Jolien Pede

Dag Jolien, 

 

bedankt voor de retour. Dit was uiteindelijk het probleem… de app werkt 😀

 

 

Reageer