Beantwoord

Bnp app en online banking

  • 24 januari 2019
  • 1 reactie
  • 386 Bekeken

De app en het online banking werkt niet : melding technisch probleem
icon

Beste antwoord van ShantyV 24 januari 2019, 15:56

Dag Tieroy,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je niet meer kan aanmelden via onze online kanalen.
Zou het kunnen dat je recentelijk een nieuwe bankkaart hebt gekregen ?
Indien ja, moet je eerst een nieuw profiel aanmaken.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijne dag !
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Dag Tieroy,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je niet meer kan aanmelden via onze online kanalen.
Zou het kunnen dat je recentelijk een nieuwe bankkaart hebt gekregen ?
Indien ja, moet je eerst een nieuw profiel aanmaken.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijne dag !

Reageer