Beantwoord

budgetanlyse exporteren

  • 6 February 2023
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Is het mogelijk om de gegevens van de budgetanalyse op de app te exporteren naar Excel?

Ik zou de gegevens van de budgetanalyse willen bijhouden om te vergelijjken over de jaren heen, kan ik dat op een of andere manier exporteren,

 

Groetjes

Veerle

 

icon

Beste antwoord van JarneM 7 February 2023, 11:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Hallo @Veerle Lassuyt ,

 

Helaas is het nog niet mogelijk om deze gegevens van de budgetanalyse te exporteren naar Excel of een ander verwerkingsprogramma.

Je kan dit wel steeds als suggestie doorgeven via deze weg zodat we hier eventueel een mogelijkheid voor kunnen voorzien in de nabije toekomst.

 

Alvast bedankt voor jouw bericht!

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Hallo, ik ben ook een voorstander van een exportfunctie naar .csv/.xls bvb. De budget analyse is een handige functie in de Banking App (die de andere grootbanken (nog) niet aanbieden).  Er zijn echter nog een aantal optimisaties mogelijk m.i;

  1. Naast de uitgaven en inkomsten uitsplitsing in categoriëen, mis ik een netto resultaat per maand: INKOMSTEN-UITGAVE
  2. Er is ook geen jaar rapport waar uitgaven, inkomsten en netto resultaat als 3 data points worden voorgesteld met een trendlijn
  3. Ook zou voor punt een YTD (Year To Date) rapport interessant zijn (bvb van 1/1/2023 t/m 24/09/2023).  Hoeveel heb ik voor een bepaalde rekening (die je dan zelf kiest door bewuste uitsluiting van interrekening transfers van jezelf, behalve voor de rekening die je natuurlijk als focus voor de data IN/UIT neemt) van 1/1 t/m vandaag in netto resultaat
  4. Ook zouden flexibele categoriëen per gebruiker interessant zijn: vb. vandaag bestaat er geen cat ‘sparen naar rekening x’. Maar ik begrijp dat dit moeilijk is en er eerder generieke categoriëen voor iedereen zullen aangemaakt worden. Maar door dit principe van flex cat toe te laten zouden de ontwikkelaars wel een rapport kunnen maken van welke cats de gebruikers het meest missen/aanvragen 
  5. Ook een rapport over alle rekeningen heen: IN/UIT/NETTO resultaat (IN-UIT) voor een bepaalde periode zou interessant zijn.

Of misschien dan toch maar een export functie zodat we dit allemaal zelf kunnen doen? -:)

mvg- Gert V

Reageer