ik meen een bug gevonden te hebben in de budgetanalyse functie van de EasyBanking app.
Concreet voorbeeld hieronder: ik heb de uitgaven toegewezen aan de diverse categorieën,
en als ik vervolgens afzak tot de details voor 'Doe-het-zelf en renovatie' (bij 'Woning') voor de periode December 2022,
dan wordt één van de bedragen aldaar niet correct weergegeven; zijnde de overschrijving van 17/12.
Daar staat -1.82, terwijl dit een overschrijving van -4595,06 was!
Bemerk dat het totaal bij 'Doe-het-zelf en renovatie' wel correct is.
December 2022
++++ Woning 4863.71
++++++++ Doe-het-zelf en renovatie 4742.17
++++++++++++ 17/12 XXX -1.82
++++++++++++ 9/12 YYY -122.72
++++++++++++ 3/12 ZZZ -24.39
++++++++ Meubels en decoratie 85.61
++++++++ Andere woninguitgaven 35.93
Hoe kan ik dit melden bij BNP ParibasFortis, opdat dit opgelost zou geraken?
Tevens merk ik op dat het gebruik van de budgetanalyse niet gedetecteerd wordt als gebruik van de app, waardoor je na x minuten automatisch uitgelogd wordt...
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineel