Beantwoord

Bug in budgetbeheer EasyBanking app?

  • 8 January 2023
  • 3 reacties
  • 160 Bekeken

ik meen een bug gevonden te hebben in de  budgetanalyse functie van de EasyBanking app.

Concreet voorbeeld hieronder: ik heb de uitgaven toegewezen aan de diverse categorieën, 
en als ik vervolgens afzak tot de details voor 'Doe-het-zelf en renovatie' (bij 'Woning') voor de periode December 2022, 
dan wordt één van de bedragen aldaar niet correct weergegeven; zijnde de overschrijving van 17/12.
Daar staat -1.82, terwijl dit een overschrijving van -4595,06 was! 
Bemerk dat het totaal bij 'Doe-het-zelf en renovatie' wel correct is.

December 2022
++++ Woning 4863.71
++++++++ Doe-het-zelf en renovatie 4742.17
++++++++++++ 17/12 XXX -1.82  
++++++++++++ 9/12 YYY -122.72
++++++++++++ 3/12 ZZZ -24.39
++++++++ Meubels en decoratie 85.61
++++++++ Andere woninguitgaven 35.93

Hoe kan ik dit melden bij BNP ParibasFortis, opdat dit opgelost zou geraken?


Tevens merk ik op dat het gebruik van de budgetanalyse niet gedetecteerd wordt als gebruik van de app, waardoor je na x minuten automatisch uitgelogd wordt...
 

icon

Beste antwoord van LarsD 11 January 2023, 09:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hallo SDR, 

 

Bedankt voor je bericht.

 

Wij hebben inderdaad al een aantal incidenten opgemerkt binnen de budgetanalyse.

Onze technische diensten zijn volop aan het werk om deze te optimaliseren. Aarzel dus zeker niet om al uw ondervindingen door te geven. 

U geeft deze best in via onze Easy Banking Website bij ‘Berichten’.

 

Met vriendelijke groeten,

CaroleL

Beste Carole,

 

Ik wou dit melden via de easy banking website, maar ironisch genoeg bleek er ook daar een probleem te schuilen... Zowel het melden van een bericht als een klacht resulteerde na het tweede ingaveformulier in een spinning wheel dat niet weg ging…

 

Zou u zo vriendelijk willen zijn om bovenstaande info mbt budget analyse door te geven aan betrokken partijen, opdat het euvel snel verholpen kan worden aub?

 

Dank en mvg 

Reputatie 4

Hallo, @sdr,

Bedankt voor ons dit te melden.

We hebben dan ook je feedback over deze functie bezorgd aan ons team van ontwikkelaars. 

Laat ons weten als je nog andere feedback of suggesties voor ons hebt.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer