Beantwoord

click to call vanuit easy banking app

• 19 maart 2019
  • 1 reactie
  • 373 Bekeken

Badge
Waarmee kunnen de adviseurs van het Easy Banking Center mij helpen als ik beveiligd inbel?
bestaat hier een oplijsting van?
Wat zijn de meest voorkomende problemen/vragen
icon

Beste antwoord van YannickB 19 maart 2019, 12:35

Dag Fabienne,

Click2Call (bellen met onze bank nadat je bent aangemeld in Easy Banking App op een smartphone) wordt qua beveiliging gelijkgesteld aan Easy Banking Phone. Het hoogste niveau voor telefonische beveiliging bij onze bank.

Kort gezegd kan het Easy Banking Centre zo goed als alles doen en alle informatie bespreken wanneer je hen via een van die methodes contacteert. Een hele lijst hier publiceren zou mijn antwoord dus enorm lang maken. 🙂

Eigenlijk is het de bedoeling dat Easy Banking Phone/Click2Call altijd gebruikt wordt. Er is een alternatief in de vorm van veiligheidsvragen, al zouden die eerder sporadisch gebruikt moeten worden en kunnen we ook niet alles voor je doen op basis van die vragen.

Enkele voorbeelden van zaken waar je Click2Call/Easy Banking Phone absoluut voor nodig hebt:
  • Verhogen van limieten van kaarten.
  • Uitvoeren van beursorders.
  • Uitvoeren van overschrijvingen.
  • Een nieuwe pincode voor een bankkaart bestellen.

Laat het me zeker weten als je nog info zoekt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Dag Fabienne,

Click2Call (bellen met onze bank nadat je bent aangemeld in Easy Banking App op een smartphone) wordt qua beveiliging gelijkgesteld aan Easy Banking Phone. Het hoogste niveau voor telefonische beveiliging bij onze bank.

Kort gezegd kan het Easy Banking Centre zo goed als alles doen en alle informatie bespreken wanneer je hen via een van die methodes contacteert. Een hele lijst hier publiceren zou mijn antwoord dus enorm lang maken. 🙂

Eigenlijk is het de bedoeling dat Easy Banking Phone/Click2Call altijd gebruikt wordt. Er is een alternatief in de vorm van veiligheidsvragen, al zouden die eerder sporadisch gebruikt moeten worden en kunnen we ook niet alles voor je doen op basis van die vragen.

Enkele voorbeelden van zaken waar je Click2Call/Easy Banking Phone absoluut voor nodig hebt:
  • Verhogen van limieten van kaarten.
  • Uitvoeren van beursorders.
  • Uitvoeren van overschrijvingen.
  • Een nieuwe pincode voor een bankkaart bestellen.

Laat het me zeker weten als je nog info zoekt!

Reageer