Beantwoord

“Code noet correct” bij scannen QR code webaankopen

  • 16 November 2021
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Dikwijls, niet altijd, krijg ik op mijn Iphone de foutmelding “Code niet correct” na het scannen van een QR code bij webaankopen.

Dit gebeurt vlak na het bevestigen met Face-ID (of Touch-ID). Ik moet dan handmatig mijn vijfcijferige code van Easybanking ingeven.

De Face-ID op zich werkt correct en is succesvol (V-symbool).


Andere keren krijg ik die foutmelding niet, en is Face-ID voldoende. Ik gebruik de laatste versie 31.0.0 voor Iphone.

 

Hierbij een screenshot.

 

icon

Beste antwoord van Shari V 24 November 2021, 14:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

Dag @seerdekens 

Kan je proberen om het cache geheugen van de bank Applicatie te wissen?

Volg dan onderstaande stappen:

  • Ga naar instellingen op je GSM toestel,
  • Klik op ‘algemeen’,
  • Druk op ‘Iphone opslag’,
  • Klik verder op de bank Applicatie,
  • Vervolgens selecteer ‘ruim op’.

Dit zou een oplossing moeten bieden voor het probleem dat je ervaart. U zult dan wel de eerste maal opnieuw moeten aanloggen met de kaartlezer omdat het intern geheugen een reset krijgt.

Reputatie 3
Badge

Helaas blijkt dit niet de oplossing. Net opnieuw het issue voor gehad.

ps: kan iemand de markering “opgelost” bij het vorige antwoord verwijderen?

Reputatie 3

Dag @seerdekens 

Van een collega heb ik vernomen dat het nog een lopend incident is.

De markering ‘opgelost’ is bij het vorige antwoord verwijderd.

Reageer