Beantwoord

Code vervallen

  • 17 februari 2019
  • 1 reactie
  • 430 Bekeken

Ik probeer toegang te krijgen tot mijn online banking maar krijg telkens na het ingeven van de code die ik krijg op mijn apparaatje , een rode balk bovenaan met de melding , je code is vervallen , wat is er aan de hand ?
icon

Beste antwoord van YannickB 19 februari 2019, 09:01

Hallo Spotted,

Die melding verschijnt meestal wanneer er een probleem is met je browser/internetprogramma en er oude aanmeldcodes in het geheugen blijven zitten.

Op Windows volstaat het om alle openstaande vensters van je browser te sluiten. Werk je met een iMac of Macbook, dan kan je in de linkerbovenhoek van je scherm klikken op de naam van je browser (Safari, Google Chrome, Firefox, ...) en vervolgens kiezen voor 'Stop+browsernaam'.

Krijg je de melding op een tablet, dan kan je best je toestel even heropstarten.
Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

1 reactie

Reputatie 6
Hallo Spotted,

Die melding verschijnt meestal wanneer er een probleem is met je browser/internetprogramma en er oude aanmeldcodes in het geheugen blijven zitten.

Op Windows volstaat het om alle openstaande vensters van je browser te sluiten. Werk je met een iMac of Macbook, dan kan je in de linkerbovenhoek van je scherm klikken op de naam van je browser (Safari, Google Chrome, Firefox, ...) en vervolgens kiezen voor 'Stop+browsernaam'.

Krijg je de melding op een tablet, dan kan je best je toestel even heropstarten.