Beantwoord

Contactloos betalen

• 30 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 2229 Bekeken

Beste,

Klopt het dat de limiet van contactloos betalen met de bankkaart 25 eur per verrichting is en tot 50 EUR per dag? of is deze limiet per week?

Bedankt.
icon

Beste antwoord van Renata_bnp 30 oktober 2018, 13:10

Hallo Yasmine,

Welkom op de community :)

De limiet voor contactloos betalen bedraagt 25 euro per verrichting met een maximum van 50 euro voor opeenvolgende verrichtingen. Zodra de limiet van 50 euro bereikt werd, op één dag of over meerdere dagen, dan zal je een betaling moeten uitvoeren met de pincode.
Nadien kan je terug contactloos betalen.

Indien je de contactloos functie wenst uit te schakelen, dan kan je dat doen via Easy Banking Web:
  • Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be.
  • Klik bovenaan op Dagelijks bankieren en kies voor Mijn kaarten.
  • Klik rechts van de kaart waarvoor je contactloze betalingen wilt uitschakelen op de horizontale strepen en kies Wijzigen.
  • Kies voor Kaartinstellingen.
  • Zet de optie Contactloos op Niet actief en klik op Bevestigen.
Aarzel niet om ons te contacteren indien je nog vragen hebt.

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik je graag naar andere interessante berichten:
- Heb je vragen rond contactloos betalen? Lees dan het bericht Veiligheid contactloos betalen
- Boost je digitale gezondheid en veiligheid - doe de test!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hallo Yasmine,

Welkom op de community :)

De limiet voor contactloos betalen bedraagt 25 euro per verrichting met een maximum van 50 euro voor opeenvolgende verrichtingen. Zodra de limiet van 50 euro bereikt werd, op één dag of over meerdere dagen, dan zal je een betaling moeten uitvoeren met de pincode.
Nadien kan je terug contactloos betalen.

Indien je de contactloos functie wenst uit te schakelen, dan kan je dat doen via Easy Banking Web:
  • Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be.
  • Klik bovenaan op Dagelijks bankieren en kies voor Mijn kaarten.
  • Klik rechts van de kaart waarvoor je contactloze betalingen wilt uitschakelen op de horizontale strepen en kies Wijzigen.
  • Kies voor Kaartinstellingen.
  • Zet de optie Contactloos op Niet actief en klik op Bevestigen.
Aarzel niet om ons te contacteren indien je nog vragen hebt.

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik je graag naar andere interessante berichten:
- Heb je vragen rond contactloos betalen? Lees dan het bericht Veiligheid contactloos betalen
- Boost je digitale gezondheid en veiligheid - doe de test!
Beste,

Ik vind het vreemd dat volgens de mail het deactiveren van contactloos betalen ook online payment zou deactiveren. Ik neem aan dat beide los van mekaar staan.

Verder merk ik enkele spellingfouten op zoals ‘deastiveren’ en ‘betaliningen’

beste groeten,
Dirk
Reputatie 6
Dag Dirk,

Spelling en taalfouten zijn inderdaad niet de bedoeling. Ik heb het oorspronkelijke bericht van Renata voor je aangepast.🙂

De info die in de originele tekst stond, was ondertussen ook verouderd. Tegenwoordig zijn de functies voor contactloos en online te betalen, gescheiden. Voorlopig kan je contactloze betalingen wel enkel in- en uitschakelen via onze site en nog niet via onze app.

Reageer