Beantwoord

Contactloos betalen via Fitbit smartwatch

• 19 december 2018
  • 5 reacties
  • 1150 Bekeken

In de Wallet van mijn fitbit watch kan ik mijn bankkaart van BNP Paribas Fortis niet verifiëren blijkbaar. Hierdoor kan ik niet contactloos betalen via mijn smartwatch. Andere banken voorzien dit blijkbaar wel. Kan dit ook voor mijn BNP Paribas Fortis kaart? Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord van YannickB 19 december 2018, 14:39

Dag Ben7,

Welkom op onze Community!

[UPDATE 23/05/2019]: Goed nieuws! Je kan nu je debet- en kredietkaarten koppelen aan zowel Fitbit Pay als Garmin Pay.

Fitbit heeft hun Fitbit Pay jammer genoeg nog niet gelanceerd in België. Je zal een kaart van onze bank dus nog niet toe kunnen voegen. Ik heb wel even voor je gegoogled en vond deze lijst van landen en banken die met Fitbit Pay werken. Als België wordt toegevoegd, dan zal je het daar dus kunnen vinden. Als onze bank ooit met Fitbit samenwerkt, dan lees je het uiteraard ook hier. ☺
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Dag Ben7,

Welkom op onze Community!

[UPDATE 23/05/2019]: Goed nieuws! Je kan nu je debet- en kredietkaarten koppelen aan zowel Fitbit Pay als Garmin Pay.

Fitbit heeft hun Fitbit Pay jammer genoeg nog niet gelanceerd in België. Je zal een kaart van onze bank dus nog niet toe kunnen voegen. Ik heb wel even voor je gegoogled en vond deze lijst van landen en banken die met Fitbit Pay werken. Als België wordt toegevoegd, dan zal je het daar dus kunnen vinden. Als onze bank ooit met Fitbit samenwerkt, dan lees je het uiteraard ook hier. ☺
Intussen is FitBit Pay wel actief in België en biedt KBC die dienst al aan. Wanneer kunnen we verwachten dat dit bij Fortis (en bij uitbreiding Fintro) ook het geval zal zijn?
Reputatie 6
Hallo charlottederoey,

We bekijken de mogelijkheden om nieuwe betaalmethodes te ondersteunen (zoals betalen via smartwatches), maar op dit moment hebben ik helaas nog geen nieuws.

Ik hou jou en onze andere leden wel via de Community op de hoogte vanaf het moment dat ik meer weet.
Reputatie 6
@Ben7 @charlottederoey

Ik heb goed nieuws voor jullie. Sinds gisteren kan je je debet- en kredietkaarten koppelen aan Fitbit en Garmin Pay. ☺

Fijne dag alvast nog!
Heel fijn @YannickB ! Bedankt voor de vlotte communicatie, topwerk :)

Groeten
Charlotte

Reageer