Beantwoord

csv bestand

• 3 juli 2018
  • 1 reactie
  • 1309 Bekeken

Een CSV bestand downloaden lukt niet voor een bepaalde rekening: steeds ontbreken er bewegingen.
Op de bank zegt men dat ze het zullen oplossen: wachten al maanden op een oplossing.
Op de helpdesk wordt men van de ene naar de andere gestuurd en zeggen uiteindelijk om naar de bank te gaan.
Wie kan dit oplossen: wie kan iemand aanwijzen die kan helpen.
icon

Beste antwoord van YannickB 3 juli 2018, 12:39

Hallo datamed,

Welkom op onze Community!

Vervelend dat je al zo lang wacht op een antwoord van ons.

Als je het CSV-bestand normaal gezien opvraagt via de historiek van je rekening, kan je proberen om eens een archief op te vragen.

Onze archieven werden recent gratis en geven je toegang tot alle verrichtingen van de voorbije vijf jaar. Je kan ze onder andere in CSV opvragen.

Dit doe je zo:

- Meld je aan via Easy Banking Web.
- Klik bovenaan op Dagelijks bankieren en dan op Mijn archief.
- Klik onderaan rechts op Nieuwe aanvraag.
- Kies de rekening waarvan je een archief wilt, druk op Volgende en bevestig nadien je aanvraag..

Omdat een archief tot voor kort betalend was, zal je ook gevraagd worden om een te debiteren rekening te kiezen en om akkoord te gaan met de kosten van 0 EUR. We passen dit alvast zo snel mogelijk aan zodat je dit in de toekomst niet meer hoeft aan te duiden.

Eens je een archief hebt aangevraagd, zal je het ten laatste vierentwintig uur later ontvangen. Je zal daarover ook een bericht op Easy Banking Web krijgen. Je archief verschijnt alvast opnieuw bij Dagelijks bankieren en dan bij Mijn archief.

Hopelijk helpt je dit al verder. Zo niet, dan hoor ik het graag.

Fijne dag alvast verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Hallo datamed,

Welkom op onze Community!

Vervelend dat je al zo lang wacht op een antwoord van ons.

Als je het CSV-bestand normaal gezien opvraagt via de historiek van je rekening, kan je proberen om eens een archief op te vragen.

Onze archieven werden recent gratis en geven je toegang tot alle verrichtingen van de voorbije vijf jaar. Je kan ze onder andere in CSV opvragen.

Dit doe je zo:

- Meld je aan via Easy Banking Web.
- Klik bovenaan op Dagelijks bankieren en dan op Mijn archief.
- Klik onderaan rechts op Nieuwe aanvraag.
- Kies de rekening waarvan je een archief wilt, druk op Volgende en bevestig nadien je aanvraag..

Omdat een archief tot voor kort betalend was, zal je ook gevraagd worden om een te debiteren rekening te kiezen en om akkoord te gaan met de kosten van 0 EUR. We passen dit alvast zo snel mogelijk aan zodat je dit in de toekomst niet meer hoeft aan te duiden.

Eens je een archief hebt aangevraagd, zal je het ten laatste vierentwintig uur later ontvangen. Je zal daarover ook een bericht op Easy Banking Web krijgen. Je archief verschijnt alvast opnieuw bij Dagelijks bankieren en dan bij Mijn archief.

Hopelijk helpt je dit al verder. Zo niet, dan hoor ik het graag.

Fijne dag alvast verder!

Reageer