Reeds 2 dagen geraak ik niet op de app wegens een technisch probleem bij de bank. Foutmelding CTI0010.
Graag assistentie.
Alvast bedankt
Mvg,
Eric
Reeds 2 dagen geraak ik niet op de app wegens een technisch probleem bij de bank. Foutmelding CTI0010.
Graag assistentie.
Alvast bedankt
Mvg,
Eric
Dag Erik,
Sorry voor het late antwoord. Heb je die foutmelding nog steeds? Zo ja, dan raad ik je aan om Easy Banking even te verwijderen, je toestel uit- en in te schakelen en onze app opnieuw te installeren.
Dag eric65,
Wij hebben niets meer van je gehoord, dus wij nemen aan dat je opnieuw kan aanmelden. Mocht je toch nog een probleem hebben, dan horen wij het graag!
Groetjes
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.