Beantwoord

deblokkering easybanking

  • 5 November 2020
  • 1 reactie
  • 163 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Door het overlijden van mijn vader werd easybanking tijdelijk geblokkeerd. Ik beheer zo mijn moeder haar zaken. De adviseur (filiaal Schoten) verzekerde ons dat alles terug zoals voorheen zou functioneren met mijn kaart en pincode, helaas wordt deze laatste niet aanvaard en is de adviseur ook niet bereikbaar. Graag een snelle oplossing aub want ik moet dringend zaken nakijken. 

Met beleefde groeten  Christel Vlemincx

icon

Beste antwoord van DanK 5 November 2020, 15:26

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Dag @Chrisje Vlemincx , ik heb het kantoor van Schoten een verzoek gestuurd om dit verder op te volgen in afwezigheid van de adviseur in kwestie.

 

Is het mogelijk om een mailtje te sturen naar schoten@bnpparibasfortis.com met jouw contactgegevens? Alvast bedankt.

Reageer