Beantwoord

Door een technisch probleem is deze functie tijdelijk niet beschikbaar. (EBW1115)

  • 2 June 2023
  • 1 reactie
  • 1300 Bekeken

Ik heb meermaals geprobeerd een overschrijving in te geven naar een buitenlandse rekening maar krijg steeds de foutmelding: “Door een technisch probleem is deze functie tijdelijk niet beschikbaar. (EBW1115)”

Wat is er mis?

icon

Beste antwoord van CaroleL 2 June 2023, 14:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @wdonckers,

 

Bedankt voor je bericht!

 

Hiervoor neem je best even telefonisch contact met ons op zodat we de overschrijving voor je kunnen nakijken. Je kunt dit heel eenvoudig aan de hand van volgende stappen:

  • Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;
  • Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;
  • 'Easy Banking Centre'
  • Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'
  • Je krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

  • Bellen naar 02/ 762 60 00
  • Je klantnummer ingeven en je Easy Banking Phone Code

Indien je niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kun je ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Groetjes,

CaroleL

Reageer