Beantwoord

doorlopende opdracht

  • 22 December 2020
  • 7 reacties
  • 922 Bekeken

Vanaf januari veranderd mijn huurprijs. Normaal pas ik dit altijd aan in de easy banking app, maar die is blijkbaar veranderd en nu vind ik nergens hoe ik dat moet doen?

icon

Beste antwoord van Shari V 23 December 2020, 09:56

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3

Dag Christelvdw

Je kan via Easy Banking Web onder “Dagelijks Bankieren” en “Doorlopende opdrachten” zelf eenvoudig wijzigen aanbrengen! Mocht dit niet lukken, kunnen de mederwerkers van het Easy Banking Center dit wel in orde brengen. Ons beveiligd bellen doe je door je aan te melden in onze app, onderaan te drukken op ‘Contact’ en dan te kiezen voor ‘Easy Banking Center’. ​​​​​​

Easy banking web daar kan ik niet op met mijn smartphone?

Reputatie 3

Neen Christelvdw, Easy Banking Web is via de computer.

Ah oké, nu begrijp ik het😅. Dan doe ik dat, bedankt en fijne feestdagen 😉

Reputatie 3

Graag gedaan. Ook hele prettige feestdagen aan jou gewenst!

Hallo 

Ik kan de doorlopende opdracht niet meer wijzigen via de app op mijn smartphone. Of ik vind het niet meer terug na de laaste update. Heb gene pc alleen smartphone. Hoe kan ik dit zelf dan veranderen? Naar de bank zelf gaan is nu ook heel erg moeilijk. 

Hey @Boud ,

Deze functie is tijdelijk niet beschikbaar op onze app en wordt zo snel mogelijk terug toegevoegd.

Op sommige smartphones is het mogelijk om met een liggend scherm aan te melden op Easy Banking Web zodat je toch nog je doorlopende opdrachten kan wijzigen.

Is dit bij jou niet het geval, kan je na het aanmelden op je app kiezen voor Contacteer ons en Bel ons en zo vragen aan het Easy Banking Centre om dit aan te passen.

Groetjes,

Lieze

Reageer