Beantwoord

doorlopende opdracht mobile app

  • 6 January 2021
  • 1 reactie
  • 1136 Bekeken

Wanneer gaan jullie die doorlopende opdracht op mobile app terug activeren? 
Het is niet de bedoeling dat wij constant op de website moeten inloggen om gebruik te kunnen maken van doorlopende opdrachten. 
Er zijn veel mooie updates gebeurd maar de bedoeling is om te verbeteren niet om onmisbare opties weg te halen. Ik ben al jaren klant bij BNP en heb dit nog nooit meegemaakt. Ik moet wel zeggen dag ik teleurgesteld ben! 

icon

Beste antwoord van Anonymous 7 January 2021, 09:45

Bekijk origineel

1 reactie

Hey @Ihab ,

Ik begrijp dat het inderdaad niet aangenaam is om steeds op de computer te moeten aanmelden om je doorlopende opdrachten te beheren.

Wij werken eraan om deze functie zo snel mogelijk terug toe te voegen aan de Easy Banking App, maar hebben hier helaas geen specifieke datum voor meegekregen.

Moest het nog niet het geval zijn, raad ik je aan om Itsme te activeren om vlotter op Easy Banking Web te kunnen aanmelden.

Groetjes,

Lieze

Reageer