Beantwoord

Dowloaden rekeninguittreksels in 'ZIP-bestand'

  • 11 October 2022
  • 9 reacties
  • 447 Bekeken

Dit is niet de eerste keer dat ik het onderwerp aansnijdt bij de bank. Sinds februari slaag ik er niet mee in de rekeninguittreksels in 'zip'-bestand te dowloaden.
Ik heb van de bank al tal van instructies gekregen maar niets helpt.
Ik krijg steeds het bericht (in het rood) dat mijn aanvraag mislukt is.
Als ik mijn rekeninguittreksels zelf wil bewaren, ben ik verplicht ze één voor één te downloaden. En dat is elke week een monnikenwerk.
Hoe komt het toch dat niemand in heel de bank dit kan oplossen ?

icon

Beste antwoord van YannickB 12 October 2022, 09:25

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3

Dag @JohnDR 

Onze excuses voor het ongemak, er is momenteel een algemeen technisch probleem bij het downloaden in ZIP-bestand bij de browser van Google Chrome.

Kun je eens proberen met Internet Explorer ofdat het probleem zich daar ook voordoet?

Inerrnet Explorer 11 is sinds 15 juni 2022 opgeheven. Ik heb nu geprobeerd met Microsoft Edge: hetzelfde probleem.

Reputatie 3

Dank je wel voor de info. Daarvan was ik nog niet op de hoogte.

Kun je ook eens proberen via Mozilla Firefox?

Reputatie 3

@JohnDR 

Dit is een artikel die ik verder vond op de Community: Browserreset - Dit kan helpen bij problemen met Easy Banking Web | Community BNP Paribas Fortis

Heb je die stappen al eens ondernomen?

Nu geprobeerd via Firebox: hetzelfde resultaat : ‘uw aanvraag is mislukt … ‘(in het rood). 

Reputatie 7

Dag @JohnDR 

Kan je proberen om een download per jaar aan te vragen in plaats van alle niet-gedownloade rekeninguittreksels? Je downloadaanvraag zou er zo uit moeten zien:

Als je een groot aantal rekeningen hebt en/of als je gedurende een heel lange periode geen rekeninguittreksels hebt gedownload, dan is het mogelijk dat je 1 download per rekening moet aanvragen zodat het ZIP-bestand niet te groot wordt. Dat doe je door bij Dagelijks bankieren Mijn rekeninguittreksels slechts 1 rekening aan te vinken.

Als het nog altijd niet lukt, bel je ons Easy Banking Centre best via Communicatie in Easy Banking App of op 02 762 60 00 zodat we het verder kunnen onderzoeken.

Dank voor het antwoord. Ik zal dat proberen. Nochtans in februari en maart van dit jaar was het ZIP-bestand zeker nog niet groot en toen lukte het downloaden ook niet. Ik houd u op de hoogte.

Het is me gelukt de meeste uittreksels in ZIP-bestand te downloaden. Daarvoor heb ik er moeten voor zorgen dat de bestanden niet te groot waren. Ik heb bijgevolg in stukken moeten downloaden (per één of een paar rekeningen).

Nochtans, het laatste uittreksel (dat van mijn effectenrekening) is niet meer gelukt: daar kreeg ik opnieuw het klassieke bericht (in het rood): ‘mislukt’. Verscheidene malen opnieuw geprobeerd, met tussenpozen, maar geen resultaat.

Reputatie 4

Hallo, @JohnDR,

Bedankt voor ons verder op de hoogte te houden.

Je hebt dus niet meer nadien het laatste uittreksel van de effectenrekening kunnen openen. We raden dan toch aan dit verder te laten onderzoeken via het Easy Banking Centre. Je kan beveiligd bellen door te klikken op Communicatie in Easy Banking App of je kan bellen naar 02 762 60 00. 

Reageer