Beantwoord

downloaden rekeninguitreksels op smartphone lukt niet meer

  • 3 December 2021
  • 8 reacties
  • 428 Bekeken

  • Rekruut - Niveau 1
  • 6 reacties

Ik download maandelijks mijn rekeninguitreksels op mijn smartphone om ze nadien af te printen. Vanaf deze maand lukt dit niet meer. Bij het downloaden krijg ik de melding dat er geen app aanwezig is om deze te openen. Er staat nochthans pdf reader op en oudere bestanden lukt wel (rekeninguitreksels van de vorige maand kan ik wel bekijken). Ik vind in mijn bestanden, downloads, enz.. ook nergens geen bestand terug. Instellingen van App zijn ok (opslag media toegestaan)

icon

Beste antwoord van YannickB 3 December 2021, 12:16

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Hallo @dluc 

Er lijkt inderdaad een probleem te zijn met het downloaden van uittreksels via Android. Ik heb het kunnen nabootsen en heb het doorgegeven voor onderzoek.

Kan je me eventueel nog zeggen wat het merk en model van jouw smartphone zijn en welke versie van Android je gebruikt?

Bedankt, had ik inderdaad vergeten te vermelden.

Smartphone is Samsung Galaxy A41

Android versie 11

Er is een antwoord maar geen oplossing?

Is dit nog steeds niet opgelost?

Reputatie 7

Kan je proberen om Easy Banking App te updaten via je app store? Er werd onlangs een nieuwe update gelanceerd waardoor het probleem met het downloaden van de uittreksels werd opgelost.

Ik heb de update 3 dagen geleden al geïnstalleerd. Werkt nog steeds niet. 

Reputatie 7

Heb je op je toestel een app staan die PDF-bestanden kan lezen? Een voorbeeld van zo’n app is Adobe Acrobat Reader.

Ja hoor, ik gebruik Adobe Acrobat Reader. En vroeger lukte het wel. Er wordt geen file gedownloaded, dat is het probleem.

Ik vind geen bestanden terug op de smartphone.

Reageer