Beantwoord

E-handtekening

  • 15 July 2022
  • 3 reacties
  • 1194 Bekeken

Bij het aanmelden op EBW kreeg ik de foutmelding: e-handtekening niet correct

Ik heb dergelijk wel 2x de juiste handtekening gedaan dat op het scherm staat, ik heb ook een andere browser gebruikt om me aan te melden en kan me nog steeds niet aanmelden.

icon

Beste antwoord van YannickB 15 July 2022, 13:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Dag Sara,

Heb je toevallig meerdere profielen aangemaakt voor Easy Banking Web? Zo ja, kan je even nakijken of je het juiste profiel hebt gekozen en of het kaartnummer dat daarin bewaard werd nog steeds overeenkomt met het nummer dat op je debetkaart staat? Als je een nieuwe debetkaart kreeg, dan dien je die mogelijk ook nog volledig te activeren door eenmaal met de chip en je pincode (dus niet contactloos) te betalen in een winkel.

Is de tekst op je kaartlezer moeilijk leesbaar, dan vervang je die ook best. Je kan via Aanbod onderaan in Easy Banking App of via onze algemene website een nieuwe kaartlezer aanvragen.

Zijn alle bovenstaande zaken toch in orde, dan is je debetkaart mogelijk defect. Je belt dan best even met ons Easy Banking Centre via Communicatie onderaan in Easy Banking App.

Ik heb mijn kaart al geactiveerd en kan op mijn EBA.

Ik ben recent klant bij jullie en heb geen andere profiel aangemaakt.

 

Reputatie 7

Als je de stappen met je kaartlezer volgt, heb je dan de mogelijkheid om de 8 cijfers die op je computerscherm verschijnen bij stap 3 in te voeren op de kaartlezer?

Zo ja, krijg je dan meteen nadien de e-handtekening of kan je eerst nog je pincode invoeren op de kaartlezer? De 8 eerdere cijfers mogen op moment van de invoer van je pincode niet meer zichtbaar zijn op je kaartlezer.

Reageer