Beantwoord

Easy bank app

  • 25 October 2021
  • 6 reacties
  • 53 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 3 reacties

Als ik scan met de easy bank app, gebeurt dit met de verkeerde rekening. Hoe kan ik dit veranderen.

icon

Beste antwoord van LarsD 25 October 2021, 14:03

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2

Hallo, @SVDH,

Wanneer je via QR-code betaalt en de code gescand hebt, zal je bovenaan het scherm van debetkaart kunnen wisselen. Op die manier kan je kiezen met welke kaart/rekening je betaalt.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Dankjewel voor de snelle reactie.

We hebben 2 zichtrekeningen  en ook 2 kaarten .  We gebruiken maar 1 kaart om betalingen te doen , de andere is enkel om rekeningen met te betalen. Kunnen we de de kaart van de 2de deactiveren?  En verdwijnt die dan ook in de app?

Reputatie 1

Dag @SVDH 

Helaas is het niet mogelijk om een debetkaart te deactiveren. We kunnen enkel de debetkaart volledig afsluiten. Wanneer deze afgesloten is, zal deze verdwijnen uit je Easy Banking App/ Easy Banking Web.

Groetjes

JadieT

Hoe kunnen we die afsluiten ?

 

Reputatie 7

@SVDH Dat kan door ons Easy Banking Centre te bellen via Contact/Communicatie onderaan in Easy Banking App of via 02 762 60 00.

Reageer