Beantwoord

Easy banking

• 13 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 745 Bekeken

Badge
Ik probeer easy banking te gebruiken maar telkens geeft die bovenaan geen actieve internetverbinding weer.
Heb de app eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd
maar verhelpt niets.
Hoe kan ik dat verhelpen ?
icon

Beste antwoord van YannickB 14 augustus 2018, 09:07

Dag Edwin,

Welkom op onze Community!

Niet handig als je de hele tijd die melding krijgt wanneer je onze app wilt gebruiken.

Kan je op je smartphone of tablet wel surfen naar een andere site, bijvoorbeeld een nieuwssite? Probeer je onze app te gebruiken via 3G/4G, via WiFi, of krijg je die melding via beide manieren?

Kan je bijvoorbeeld wel willekeurige sites openen en kan je via WiFi wel werken met onze app, dan is het mogelijk dat je per ongeluk het gebruik van Easy Banking hebt beperkt tot WiFi via de instellingen van je toestel.

Dit pas je zo aan:

Op iPhone:

- Open de instellingen van je iPhone.
- Scroll naar beneden tot je Easy Banking ziet en tik erop.
- Zorg de optie 'Mobiele data' ingeschakeld (groen) is. Schakel het indien nodig in.

Op Android:

- Open de instellingen van je toestel.
- Ga naar 'Dataverbruik'
- Op dit scherm kan je het dataverbruik van een app wijzigen. Hier kan je onder andere mobiele data in- en uitschakelen.

Laat je ons weten of het gelukt is?

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik je ook graag door naar andere interessante berichten:
- [Handleiding] Inloggen zonder kaartlezer op Easy Banking Web met de Itsme app
- Op vakantie naar het buitenland? 7 tips om je bankzaken vlot te regelen

Ik wens je nog een fijne dag toe!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Dag Edwin,

Welkom op onze Community!

Niet handig als je de hele tijd die melding krijgt wanneer je onze app wilt gebruiken.

Kan je op je smartphone of tablet wel surfen naar een andere site, bijvoorbeeld een nieuwssite? Probeer je onze app te gebruiken via 3G/4G, via WiFi, of krijg je die melding via beide manieren?

Kan je bijvoorbeeld wel willekeurige sites openen en kan je via WiFi wel werken met onze app, dan is het mogelijk dat je per ongeluk het gebruik van Easy Banking hebt beperkt tot WiFi via de instellingen van je toestel.

Dit pas je zo aan:

Op iPhone:

- Open de instellingen van je iPhone.
- Zorg de optie 'Mobiele data' ingeschakeld (groen) is. Schakel het indien nodig in.

Op Android:

- Open de instellingen van je toestel.
- Ga naar 'Dataverbruik'
- Op dit scherm kan je het dataverbruik van een app wijzigen. Hier kan je onder andere mobiele data in- en uitschakelen.

Laat je ons weten of het gelukt is?

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik je ook graag door naar andere interessante berichten:
- [Handleiding] Inloggen zonder kaartlezer op Easy Banking Web met de Itsme app
- Op vakantie naar het buitenland? 7 tips om je bankzaken vlot te regelen

Ik wens je nog een fijne dag toe!
Badge
Hallo Yannick,
Een nuttige tip gekregen van jou, mobiele data was niet aangevinkt, had verder nochtans alles uitgeprobeerd.
Community komt wel degelijk van pas.
Many thanks,
Edwin.
Reputatie 5
Hallo Yannick,
Een nuttige tip gekregen van jou, mobiele data was niet aangevinkt, had verder nochtans alles uitgeprobeerd.
Community komt wel degelijk van pas.
Many thanks,
Edwin.

Graag gedaan!🙂

Laat het zeker weten als je nog vragen hebt!

Reageer