Beantwoord

Easy banking

• 22 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 393 Bekeken

Hallo

Ik heb nog nooit gebruik gemaakt van easy banking en nu probeer ik dat wel te gebruiken maar dat gaat niet. Ze zeggen dat ik zo'n nummer moet bellen maar dat helpt ookal niet.
Wat moet ik doen?

MvG
David
icon

Beste antwoord van YannickB 23 augustus 2018, 08:46

Dag David Kimwesa,

Welkom op onze Community!

Inderdaad niet prettig dat je zoveel problemen ondervindt.

Kan je verduidelijken wat er precies aan de hand is? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding op Easy Banking en zo ja, welke melding exact en op welk moment?

Werk je met onze website op PC of laptop of met de app op smartphone of tablet?

Welk nummer probeer je te bellen? Krijg je te horen dat het een verkeerd nummer is, moet je te lang wachten, of konden onze collega's je niet helpen?

Werk je met PC, dan kan je alvast proberen om de stappen in dit bericht te volgen. Als het een probleem met je computer of internetprogramma is, dan kan het hiermee opgelost raken.

Laat het ons gerust weten als je nog vragen hebt. Je kan ook verschillende handleidingen over Easy Banking vinden in deze rubriek.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Dag David Kimwesa,

Welkom op onze Community!

Inderdaad niet prettig dat je zoveel problemen ondervindt.

Kan je verduidelijken wat er precies aan de hand is? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding op Easy Banking en zo ja, welke melding exact en op welk moment?

Werk je met onze website op PC of laptop of met de app op smartphone of tablet?

Welk nummer probeer je te bellen? Krijg je te horen dat het een verkeerd nummer is, moet je te lang wachten, of konden onze collega's je niet helpen?

Werk je met PC, dan kan je alvast proberen om de stappen in dit bericht te volgen. Als het een probleem met je computer of internetprogramma is, dan kan het hiermee opgelost raken.

Laat het ons gerust weten als je nog vragen hebt. Je kan ook verschillende handleidingen over Easy Banking vinden in deze rubriek.

Reageer