Beantwoord

Easy Banking

  • 13 april 2019
  • 6 reacties
  • 649 Bekeken

Heb vandaag nog niet kunnen inloggen op easy banking! Zowel op PC als op APP.
Zijn er problemen?
icon

Beste antwoord van AnoukPh 15 april 2019, 14:00

Dag @Rudysa,

Welkom op de community!

Wat vervelend dat je problemen ondervindt met Easy Banking Web en Easy Banking App!

Op dit moment zijn er geen algemene problemen gekend met onze online diensten.

Heb je toevallig recent een nieuwe bankkaart gekregen? Indien dit het geval is dien je het bewaarde profiel eerst te verwijderen.

Profiel verwijderen in Easy Banking App:
-Kies op het aanmeldscherm voor de 3 punten in de rechterbovenhoek
-Kies voor 'profiel verwijderen'
-Voer de nieuwe gegevens in en bevestig met de kaartlezer

Profiel verwijderen in Easy Banking Web
-Op het scherm met de aanmeldkeuze (aanmelden met kaartlezer of aanmelden met Itsme) kiezen voor 'aanmelden met een ander profiel'
-Kies voor 'verwijderen'
-Voer de nieuwe gegevens in

Indien je geen nieuwe kaart hebt gekregen kan ik je steeds aanraden de app te verwijderen en opnieuw te installeren en om een browserreset te doen op jouw PC.

Laat je ons weten indien het is opgelost? :)

Fijne dag verder! ☀
Bekijk origineel

6 reacties

Ok begrepen 👍🏼
Reputatie 4
Bedankt Lieze voor deze gouden tip!
Ik kan terug op mijn easy banking 🙂

Groetjes,

Rudy
Super! Wanneer je je nieuwe kaart ontvangt en je volgt die stappen nog eens, heb je meteen een definitief profiel 🙂
Bedankt Lieze voor deze gouden tip!
Ik kan terug op mijn easy banking 🙂

Groetjes,

Rudy
Reputatie 4
Hey @Rudysa,

Ook met je tijdelijke kaart kan je een nieuw profiel aanmaken!
Hiervoor heb je wel je klantnummer nodig, deze kan je nog terugvinden in je oud profiel op je Easy Banking Web of kan je via het Easy Banking Centre opvragen.

Groetjes,
Lieze
Ha ok, wist niet dat het daar aan kon liggen.
Ik maak op dit ogenblik gebruik van een tijdelijke kaart.
Zal dus geduld moeten hebben tot ik mijn nieuwe kaart ontvang om terug online te bankieren. 😢

Dank u voor de info.

Groeten.
Reputatie 3
Dag @Rudysa,

Welkom op de community!

Wat vervelend dat je problemen ondervindt met Easy Banking Web en Easy Banking App!

Op dit moment zijn er geen algemene problemen gekend met onze online diensten.

Heb je toevallig recent een nieuwe bankkaart gekregen? Indien dit het geval is dien je het bewaarde profiel eerst te verwijderen.

Profiel verwijderen in Easy Banking App:
-Kies op het aanmeldscherm voor de 3 punten in de rechterbovenhoek
-Kies voor 'profiel verwijderen'
-Voer de nieuwe gegevens in en bevestig met de kaartlezer

Profiel verwijderen in Easy Banking Web
-Op het scherm met de aanmeldkeuze (aanmelden met kaartlezer of aanmelden met Itsme) kiezen voor 'aanmelden met een ander profiel'
-Kies voor 'verwijderen'
-Voer de nieuwe gegevens in

Indien je geen nieuwe kaart hebt gekregen kan ik je steeds aanraden de app te verwijderen en opnieuw te installeren en om een browserreset te doen op jouw PC.

Laat je ons weten indien het is opgelost? :)

Fijne dag verder! ☀

Reageer