Beantwoord

easy banking

• 6 november 2019
  • 5 reacties
  • 299 Bekeken

Hallo,

ik wil op mijn online banking app inloggen en krijg de melding dat ik aan het maximale aantal toestellen zit voor registratie, maar ik heb op geen andere telefoon de app staan of mijn kaart ergens anders aan gelinkt . 
nu kan ik niet op de banking app ondanks de kaartlezer want dit geeft als melding dat door een technisch probleem de app niet beschikbaar is maar hoe weet ik nu dat er niets mis en ik moet mijn gegevens nakijken .

icon

Beste antwoord van KathyM 8 november 2019, 11:30

Hoi @Laurenvancamp,

Onze excuses voor dit ongemak. Sommige van onze klanten ondervinden inderdaad deze problemen, dit ligt aan een technisch probleem waar onze IT dienst momenteel alles aan, aan het doen  is om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. We raden je dus aan om nog even geduld te hebben en later nog eens te proberen.

Alvast een fijn weekend.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge

Dag Laurenvancamp; 

De melding ‘maximum aantal registraties bereikt’ is een technisch probleem. Je kan best telefonisch contact opnemen met de Helpdesk Easy Banking op het nr. 02/433.40.92. Zij kunnen alle registraties verwijderen. Hierna kan je de app opnieuw downloaden en zal je deze melding niet meer krijgen. 

Fijne dag verder!

Beste ,

dit heb ik al gedaan en ze hebben al een reserve gedaan en ik heb de app al meer maals verwijderd gsm uit gezet terug aan en terug gedownload . Ik kan aanmelden met de kaartlezer en kom dan op de pagina nieuw paswoord en dan komt er op de app is tijdelijk niet beschikbaar door een technische fout .

Reputatie 1

Hoi @Laurenvancamp,

Onze excuses voor dit ongemak. Sommige van onze klanten ondervinden inderdaad deze problemen, dit ligt aan een technisch probleem waar onze IT dienst momenteel alles aan, aan het doen  is om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. We raden je dus aan om nog even geduld te hebben en later nog eens te proberen.

Alvast een fijn weekend.

Beste ,

weten jullie al iets meer dat het probleem is opgelost want ik ondervind nog steeds problemen zoals mijn wachtwoord dat zogezegd fout is netwerk verbinding rekeningoverzicht dat niet kan geladen worden .

met vriendelijke groet

vancamp Lauren

Reputatie 3

Dag @Laurenvancamp,

We hebben bericht ontvangen dat de technische storing opgelost is. Indien het bij jou nog terug komt, zou ik je willen vragen om contact met de helpdesk op te nemen om het na te laten kijken door een expert!

Je kan de helpdesk bereiken op 02 228 08 88.

Groetjes,

Jeroen

Reageer