easy banking


Ik heb een huawei p 30 lite met android versie 10 en kan de app niet activeren er kom steeds een foutmelding EBA0001

 


14 reacties

Hey @Marcovandenreyt ,

Heb je al geprobeerd om je toestel te herstarten?

Groetjes,

Lieze

Ja heb al meerder malen geprobeerd maar gaat niet verder dan de kaart scannen en dan steeds de foutmelding

 

Heb nu een code gekregen  maar kan deze niet inschrijven voor te activeren

 

 

Hey @Marcovandenreyt ,

Bedoel je dat je deze foutmelding ook krijgt als je de code wilt ingeven bij het activeren?

Of krijg je hier een andere foutmelding?

Groetjes,

Lieze

Ik zie net je schermafbeelding. Als je deze foutmelding wegklikt, lukt het dan wel?

Eventueel kan je het ook eens proberen met mobiele data in plaats van wifi.

Groetjes,

Lieze

Ik net Huawei p40 lite gekocht, deze ondersteun Google Play niet meer en krijg dus easy banking niet opgestart. Iemand hetzelfde probleem of hulp. 

Heb meerder malen geprobeerd en uiteindelijk toch gelukt werkt nu wel

Hey @Roberto ,

Kan je ons vertellen wat er precies misloopt?

Groetjes,

Lieze

Bij het clonen van de app kan ik mij niet meer inloggen, het vraagt elke keer naar Google service en dit ondersteunt mijn toestel niet meer. 

 

Hey @Roberto ,

Bedoel je dat er wordt gevraagd naar de Play Store?

Dit is inderdaad nodig om onze app te kunnen installeren.

Je kan eventueel proberen via deze link onderaan de pagina.

Groetjes,

Lieze

Daar zit het probleem, mijn toestel ondersteund dit niet meer, de nieuwe Huawei's werken niet meer samen. 

Hey @Roberto ,

Misschien kan @Marcovandenreyt je vertellen hoe hij de app toch kon installeren!

Wij hebben hier helaas geen informatie over gekregen.

Groetjes,

Lieze

@Marcovandenreyt , kan jij me soms verder helpen door te zeggen hoe ik het moet doen. Clonen helpt niet en via HMS of via Petal Search werkt het ook niet. Ben ten einde raad,

Reageer