Beantwoord

easy banking

  • 28 June 2021
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

beste, ik kan easy banking niet openen op vaste pc. voorheen geen enkel probleem.

kantoor Brasschaat meermaals gebeld, steeds wachttoon, kantoor st-job heb ik een videogesprek gehad maar zij kon me niet helpen. nr van de helpdesk gekregen 02/288 08 88 maar ik geraak maar niet binnen na meermaals bellen

icon

Beste antwoord van JarneM 30 June 2021, 09:48

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hallo @Linda38 ,

 

Krijg je een bepaalde foutmelding te zien wanneer je probeert aan te melden via Easy Banking Web?

Je kan best eens contact opnemen met onze helpdesk Easy Banking op het nummer 02/433 40 92.

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Jarne,

deze pagina is niet bereikbaar zegt pc

ook de nr die jij geeft, geraak ik niet binnen:confused:

 

Reputatie 2

Hallo @Linda38 ,

 

Dan lijkt het mij dat je geen werkende internetconnectie hebt op het moment dat je probeert aan te melden. Werken andere websites bijvoorbeeld wel?

Via deze weg kan ik je enkel aanraden om dit zeker en vast eerst eens te controleren of eventueel een andere browser (Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet Edge,...) uitte proberen.

 

Het is inderdaad soms zeer druk, waardoor de wachttijden kunnen oplopen. Onze medewerkers van het Easy Banking Centre proberen in elk geval je steeds zo snel mogelijk te woord te staan.

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Reageer