Beantwoord

Easy banking app

• 2 januari 2019
  • 1 reactie
  • 377 Bekeken

Sinds kort ben ik 15 jaar geworden en wil ik gebruik maken van de easy banking app, maar hiervoor heb ik tiestemming van m'n ouders nodig. Deze hebben geen rekening of account bij bnp paribas fortis. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord van AnoukPh 3 januari 2019, 13:10

Dag Tom Buyl,

Welkom op de community! :)

Wat leuk dat je de Easy Banking App wenst te gebruiken! 📱

Om de app te kunnen gebruiken dient één van jouw ouders goedkeuring te geven. Indien ze geen klant zijn bij BNP Paribas Fortis kan één van jouw ouders langsgaan in het kantoor. Hier kan er een 'Access Card' worden gevraagd én een online banking contract.

Hierna kan er via Easy Banking Web goedkeuring gegeven worden zodat je de app kan gebruiken.

Gezien je nieuw bent op de community verwijs ik je door naar dit interessant onderwerp:
-Stel jezelf voor! We leren onze leden graag kennen!

Prettige dag verder! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Dag Tom Buyl,

Welkom op de community! :)

Wat leuk dat je de Easy Banking App wenst te gebruiken! 📱

Om de app te kunnen gebruiken dient één van jouw ouders goedkeuring te geven. Indien ze geen klant zijn bij BNP Paribas Fortis kan één van jouw ouders langsgaan in het kantoor. Hier kan er een 'Access Card' worden gevraagd én een online banking contract.

Hierna kan er via Easy Banking Web goedkeuring gegeven worden zodat je de app kan gebruiken.

Gezien je nieuw bent op de community verwijs ik je door naar dit interessant onderwerp:
-Stel jezelf voor! We leren onze leden graag kennen!

Prettige dag verder! 🙂

Reageer