Beantwoord

Easy banking app

• 7 februari 2019
  • 3 reacties
  • 611 Bekeken

Ik wil dus via de Easy Banking app mijn bankkaart connecteren maar dat vraagt om een google account of een outlook account, ... Maar dat vind mijn papa niet gepast want dat had hij nooit moeten doen? Dus mijn vraag is kan ik niet via een andere manier mij bankkaart connecteren
icon

Beste antwoord van YannickB 7 februari 2019, 20:39

Krijg je die vraag wanneer je een account aan wilt maken op de Google Play Store of op de App Store? Onze app vraagt je namelijk nooit om kredietkaartgegevens.

Apple en Google vragen dit wel als je bij hen een profiel aanmaakt in hun store om apps te downloaden. Als ik me niet vergis dan kan je die gegevens bij Apple leeg laten (of vervangen door een van hun prepaidkaarten die je in de meeste supermarkten vindt). Bij Google ben ik niet helemaal zeker of je echt verplicht bent om iets in te vullen, maar als ik me niet vergis kan je met, bijvoorbeeld, een Gmail-account gewoon aanmelden en apps downloaden zonder dat je betaalgegevens moet invullen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Dag Anir,

Welkom op de Community.

Je hebt inderdaad geen Google account of Outlook account nodig voor onze app, enkel een kaart en kaartlezer. Waar word je precies gevraagd om zo'n account?
Als ik mijn crdeitcardnummer invoer en de andere nummer ofzoiets dan vraagt het om een outlook email ofzoiets en dat vind mijn papa niet gepast want we hoeven niks te doen met de kaartlezer?
Reputatie 5
Krijg je die vraag wanneer je een account aan wilt maken op de Google Play Store of op de App Store? Onze app vraagt je namelijk nooit om kredietkaartgegevens.

Apple en Google vragen dit wel als je bij hen een profiel aanmaakt in hun store om apps te downloaden. Als ik me niet vergis dan kan je die gegevens bij Apple leeg laten (of vervangen door een van hun prepaidkaarten die je in de meeste supermarkten vindt). Bij Google ben ik niet helemaal zeker of je echt verplicht bent om iets in te vullen, maar als ik me niet vergis kan je met, bijvoorbeeld, een Gmail-account gewoon aanmelden en apps downloaden zonder dat je betaalgegevens moet invullen.

Reageer