Beantwoord

Easy banking app

  • 12 april 2019
  • 3 reacties
  • 500 Bekeken

Ik kan al heel deze week geen overschrijvingen doen via de app. Ik krijg de boodschap dat de functie door een technische storing niet werkt.
icon

Beste antwoord van YannickB 13 april 2019, 11:13

Dat is raar, vanmorgen heb ik zonder problemen een aantal overschrijvingen kunnen doen via die app.
Misschien eens uw toestel herstarten kan wonderen doen en als dat niet helpt die app verwijderen en dan terug installeren maar dan moet je dan die app terug activeren met uw kaartlezer.
Als dat ook geen soelaas biedt dan zal je de bank moeten contacteren via Easy Bank center.


@Rolf91

Krijg je die foutmelding bij een overschrijving van of naar een spaarrekening of wanneer je over wilt schrijven naar een rekening van iemand anders?

Voor spaarrekeningen:
  • Als je overschrijft naar een Hello4You spaarrekening, naar Woonsparen of naar een Ster spaarrekening, dan kan je tegen de jaarlijkse stortingslimiet botsen (respectievelijk 6000 EUR, 6000 EUR en 9000 EUR). Eens dat bedrag in een kalenderjaar op die spaarrekening is gezet, kan je niet meer storten tot 1 januari volgend jaar, ongeacht of je het geld er nadien opnieuw afhaalde.
  • Wil je overschrijven vanaf een spaarrekening, dan kan dat enkel naar een zicht- of spaarrekening op dezelfde naam of naar een gemeenschappelijke rekening van jou en de partner waarmee je getrouwd bent. In beide gevallen moet het een rekening bij onze bank zijn. Dit zijn wettelijke beperkingen op spaarrekeningen.

Voor zichtrekeningen:
Als je hiermee problemen hebt, kan je zoals @Alexander zei inderdaad best eens je toestel herstarten en anders ons Easy Banking Centre bellen op 02 762 60 00. Zij kunnen nagaan of er een probleem met je rekening is.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hey @Rolf91,

Is het gelukt om over te schrijven?

Groetjes,
Lieze
Reputatie 5
Dat is raar, vanmorgen heb ik zonder problemen een aantal overschrijvingen kunnen doen via die app.
Misschien eens uw toestel herstarten kan wonderen doen en als dat niet helpt die app verwijderen en dan terug installeren maar dan moet je dan die app terug activeren met uw kaartlezer.
Als dat ook geen soelaas biedt dan zal je de bank moeten contacteren via Easy Bank center.


@Rolf91

Krijg je die foutmelding bij een overschrijving van of naar een spaarrekening of wanneer je over wilt schrijven naar een rekening van iemand anders?

Voor spaarrekeningen:
  • Als je overschrijft naar een Hello4You spaarrekening, naar Woonsparen of naar een Ster spaarrekening, dan kan je tegen de jaarlijkse stortingslimiet botsen (respectievelijk 6000 EUR, 6000 EUR en 9000 EUR). Eens dat bedrag in een kalenderjaar op die spaarrekening is gezet, kan je niet meer storten tot 1 januari volgend jaar, ongeacht of je het geld er nadien opnieuw afhaalde.
  • Wil je overschrijven vanaf een spaarrekening, dan kan dat enkel naar een zicht- of spaarrekening op dezelfde naam of naar een gemeenschappelijke rekening van jou en de partner waarmee je getrouwd bent. In beide gevallen moet het een rekening bij onze bank zijn. Dit zijn wettelijke beperkingen op spaarrekeningen.

Voor zichtrekeningen:
Als je hiermee problemen hebt, kan je zoals @Alexander zei inderdaad best eens je toestel herstarten en anders ons Easy Banking Centre bellen op 02 762 60 00. Zij kunnen nagaan of er een probleem met je rekening is.
Reputatie 5
Badge +3
Dat is raar, vanmorgen heb ik zonder problemen een aantal overschrijvingen kunnen doen via die app.
Misschien eens uw toestel herstarten kan wonderen doen en als dat niet helpt die app verwijderen en dan terug installeren maar dan moet je dan die app terug activeren met uw kaartlezer.
Als dat ook geen soelaas biedt dan zal je de bank moeten contacteren via Easy Bank center.

Reageer