Beantwoord

Easy Banking App

  • 4 november 2019
  • 1 reactie
  • 218 Bekeken

Sinds eergisteren kan ik niet meer aanmelden op de banking app. Er komt een melding dat ik het maximale aantal registraties heb bereikt. Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord van Karen 4 november 2019, 15:11

Dag Pauline, 

Dit is een technisch probleem dat eenvoudig op te lossen valt. Je belt best even naar de Helpdesk Easy Banking op het nr. 02/433.40.92. De medewerker kan alle registraties verwijderen. Hierna zal je de app eens opnieuw moeten installeren en een nieuw profiel aanmaken. Zo zou de melding moeten verdwijnen. 

Je vraag kwam ook al eens aan bod in het topic Maximale aantal registraties bereikt.

Fijne dag verder!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge

Dag Pauline, 

Dit is een technisch probleem dat eenvoudig op te lossen valt. Je belt best even naar de Helpdesk Easy Banking op het nr. 02/433.40.92. De medewerker kan alle registraties verwijderen. Hierna zal je de app eens opnieuw moeten installeren en een nieuw profiel aanmaken. Zo zou de melding moeten verdwijnen. 

Je vraag kwam ook al eens aan bod in het topic Maximale aantal registraties bereikt.

Fijne dag verder!

Reageer